Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Ari og Per starter i kveld

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-11, 11:28   #1
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ari og Per starter i kveld

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg synes det er fascinerende med folk som tilsynelatende har få fordommer til folk som er grunnleggende forskjellig fra dem selv.

En egenskap jeg setter høyt. Hadde bare alle vært sånn.

Gammel 01-04-11, 14:53   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

En egenskap jeg setter høyt. Hadde bare alle vært sånn.

Helt enig!

Dessuten liker jeg Ari og Per. Jeg har følt meg litt som er freak helt til jeg fant denne tråden. Og de kommer i kveld på en TV nær deg og meg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 00:02   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg liker definitivt ikke alle sidene til Ari, men han har da en egne evne til å få god kontakt med andre mennesker?

Jeg er ingen Ari-fan, men akkurat dette tror jeg er riktig. Flere jeg kjenner som har møtt ham, snakker om at han har en ekstrem tilstedeværelse og noe som virker som en opprikig interesse for andre.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 00:05   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er ingen Ari-fan, men akkurat dette tror jeg er riktig. Flere jeg kjenner som har møtt ham, snakker om at han har en ekstrem tilstedeværelse og noe som virker som en opprikig interesse for andre.

Jepp, det sier samtlige jeg kjenner som har møtt ham også.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 22:44   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå gjelder det bare å holde ut Morten Harket.

Gammel 01-04-11, 23:32   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det holdt hardt.

Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 23:33   #7
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Here we go!

Gammel 01-04-11, 23:33   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Per er morsom.

Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 23:55   #9
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Haha, en litt motvillig Ari.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 00:01   #10
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hahaha, dette programmet blir jo bare bedre og bedre!

Gammel 02-04-11, 00:09   #11
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tenkte på at han kunne lignet Catherine Zeta-Jones om han hadde tatt skjegget. Kult program!

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 00:18   #12
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må bare si; jeg har aldri kunne tålt Ari, og har ikke skjønt hva Märtha har sett i ham. Etter å ha sett disse programmene, så må jeg (motvillig) innrømme at han har noe som er utrolig tiltrekkende. Han har "IT". Som noen andre sier her, han virker urolig flink med mennesker og genuint interesert i dem. Og fyren har selv-ironi, og programmene er morsomme. Jeg har skiftet mening om han.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 01:12   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Jeg må bare si; jeg har aldri kunne tålt Ari, og har ikke skjønt hva Märtha har sett i ham. Etter å ha sett disse programmene, så må jeg (motvillig) innrømme at han har noe som er utrolig tiltrekkende. Han har "IT". Som noen andre sier her, han virker urolig flink med mennesker og genuint interesert i dem. Og fyren har selv-ironi, og programmene er morsomme. Jeg har skiftet mening om han.

Akkurat den tanken sitter jeg igjen med og, etter disse programmene. Jeg sa det til gubben så seint som i kveld at jeg aldri hadde trodd jeg skulle si det, men jeg har faktisk begynt å like Ari Behn!

Nå har jeg aldri pratet med ham, men jeg har studert i lag med en fyr, som er slik et par av dere beskriver. Når jeg snakket med John, var det som om det var akkkurat bare meg i hele verden han ville prate med der og da. Det er en utrolig hyggelig opplevelse, en føler seg så sett og så verdsatt. Nydelige folk som er slik.

Gammel 02-04-11, 01:09   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tror ikke han tok skjegget rett og slett fordi han ville blitt litt for vellykket jeg.

Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 01:16   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg tror ikke han tok skjegget rett og slett fordi han ville blitt litt for vellykket jeg.

Det tror jeg også - han har et glitrende utgangspunkt for en transeopptreden. (Og makan, da, det blir jo helt meningsløst med skjegg.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 15:56   #16
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

http://www.dagbladet.no/2011/04/19/m...graf/16245166/

Åååhh, syntes så synd på Odd Nerdrum i 4 år.. Han er så søt.

Gammel 16-04-11, 16:26   #17
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Savnet noen kritiske kommentarer til sirkuset ang dyrehold. De kom jo med noen analyserende ytringer ang transeprogrammet. De løvene og tigrene må da ha gjennomgått ganske så mye tortur for å gjøre det de gjorde..

Gammel 21-04-11, 00:42   #18
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker Ari og Per. Ari er flink til å prate, og Per tar fantastiske bilder. Syns de har fått til et veldig bra konsept.

Syns ikke det gjør så mye at de ikke tok opp kritiske spørsmål rundt dyreholdet på sirkus, det er ikke den type program og det hadde nok ødelagt for det som er den egentlige agendaen tror jeg.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 01:18   #19
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Jeg så det, og er positivt overrasket. Jeg kan styre min begeistring for Per, men Ari grows on you, altså. Hvem hadde trodd det?

Akkurat den følelsen jeg satt igjen med!

Gammel 26-02-11, 01:21   #20
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk ikke sett, for mannen orker ikke herr Behn.

Jeg lo da jeg så reklamen for programmet.
Per: Er du romantisk?
Ari: Ja, jøzz, jeg er jo gift med en lyzfontene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.