Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilke regler bryter du med overlegg?
Bryter fartsgrensene med overlegg innimellom 154 62,10%
Går på det toalettet som er ledig, uavhengig av hva det er bilde av på døren 114 45,97%
Kjører på rødt lys om natten når det ikke er noen biler i en kilometers omkrets 25 10,08%
Dropper blå plastsokker utenpå skoene på treninssenteret eller i barnehagen - selv om det regner ute 43 17,34%
Borrer eller støyer på tider det egentlig ikke er lov i følge borettslagsreglene 16 6,45%
Råparkerer barnevogner i oppgangen selv om det egentlig ikke er lov pga brannvernforskrifter 19 7,66%
Smugspiser sjokolade før middag så barnet ditt (som selvsagt ikke får lov til slikt) ikke ser det 209 84,27%
Tar med resten av kaffekoppen din inn i møtesaler med forbudsskilt mot mat og drikke 68 27,42%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 248. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-11, 18:38   #101
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?

Jeg er generelt glemsk når det kommer til de blå plastsokkene, men etter at en far i bhg har begynt å demonstrere ved å klage høylytt hver gang han ser meg, så tramper jeg inn med et smil om munnen. Ufattelig barnslig og teit, men det gir meg sånn glede at dere vil ikke tro det.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 00:11   #102
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.227
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?

Den skjønte jeg ikke? Søler du til området der barna går sokkelesten mens de skifter til innesko, med vilje?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 11:24   #103
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?

Opprinnelig lagt inn av Lilith, her.

Jeg er generelt glemsk når det kommer til de blå plastsokkene, men etter at en far i bhg har begynt å demonstrere ved å klage høylytt hver gang han ser meg, så tramper jeg inn med et smil om munnen. Ufattelig barnslig og teit, men det gir meg sånn glede at dere vil ikke tro det.

Jeg må spørre for å være sikker:

Sier du at du søler til området for barna fordi du fikk en tilbakemelding om at du skulle skjerpe deg? Er det du sier?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 14:04   #104
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.923
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den skjønte jeg ikke? Søler du til området der barna går sokkelesten mens de skifter til innesko, med vilje?

Spent på svar..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no