Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor lang tid er det greit å vente på reparasjon av hvitevarer?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-11, 21:07   #1
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid er det greit å vente på reparasjon av hvitevarer?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Vi kjøpte vaskemaskin i mai for to år siden. I november begynte programvelgeren å tulle, vi fikk vasket klær på noen programmer, men 60 graders vask fikk vi ikke kjørt, det var 40 eller 90. Vi ventet i 3 mnd. på deler og reparatør. Ble reparert i februar i fjor. I november igjen, startet tullet igjen, og denne gangen tok det jammen 4 mnd. Elprice mener vi ikke har krav på hverken penger tilbake, heve kjøpet, eller lånemaskin.

Jeg gleder meg bare til den begynner å tulle en siste gang, da åker den inn, og pengene skal jeg ha tilbake.

Avbefaler herved både Elprice og Hoover. Hadde jeg ANT at de hadde minimum 3 mnd leveringtid på deler til maskinen, hadde jeg selvfølgelig ikke kjøpt den.

Godt det ordnet seg for deg!

I forbrukerkjøpsloven står det faktisk at du har KRAV på låneprodukt. Gir de deg ikke det, har du rett til å få hevet kjøpet.

Om du ikke får hjelp vil jeg anbefale deg å ta det med Forbrukerrådet.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 07:26   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor lang tid er det greit å vente på reparasjon av hvitevarer?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

I forbrukerkjøpsloven står det faktisk at du har KRAV på låneprodukt. Gir de deg ikke det, har du rett til å få hevet kjøpet.

Om du ikke får hjelp vil jeg anbefale deg å ta det med Forbrukerrådet.

Så lenge den virker, og vi får brukt enkelte programmer, mener de vi ikke har krav på det. Men nå er den reparert, så får vi se hvor lang tid det går denne gangen.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no