Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøpe bh?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-11, 16:36   #1
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Hvor kjøpe bh?

Jeg er på tur ned i vekt og omtrent alle bh mine er blitt for store. Så jeg lurer på om noen av dere vet hvor man får tak i bh til en ok pris. Har ikke så lyst til å investere i noe dyrt enda før jeg har stabilisert vekten. Jeg må kanskje ha str 80E.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 18:42   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh?

På Triumf kanskje.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 18:47   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.905
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh?

Lindex eller Change. Få gjerne hjelp til å måle så får du en som sitter bra.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 19:09   #4
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh?

Takk for tips.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 08:57   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh?

Change er gode!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 09:04   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh?

Change er bra ja.

Jeg handlet nettopp en del undertøy på nett derfra. Er med i Change kundeklubb og får da 10% rabatt. Fri frakt for kjøp over kr. 600.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 09:58   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.854
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Change er bra ja.

Får man bra hjelp der?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 10:00   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Får man bra hjelp der?

Å jada. Sist jeg var innom, fulgte betjeningen etter meg inn i prøverommet og anbefalte push-up med oppblåsbare innlegg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 10:04   #9
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.854
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å jada. Sist jeg var innom, fulgte betjeningen etter meg inn i prøverommet og anbefalte push-up med oppblåsbare innlegg.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 14:01   #10
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.252
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh?

Anbefaler Wonderbra som de har på Lindex siden du har såpass stor cup. De koster litt mer men sitter godt - jeg bruker 75 E og har et par fra Change også mens syns wonderbra er uslåelig.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 22:28   #11
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh?

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Anbefaler Wonderbra som de har på Lindex siden du har såpass stor cup. De koster litt mer men sitter godt - jeg bruker 75 E og har et par fra Change også mens syns wonderbra er uslåelig.

Den skal jeg prøve neste gang jeg har tur til nærmeste Lindex. Heter den bare wonderbra?

Har flere bh og modeller fra change, de er ok, men jeg er egentlig litt usikker på str, så da blir de litt for dyre å bestille i tilfelle de ikke passer.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 09:29   #12
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.252
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh?

Ja de heter bare wonderbra.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 09:32   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh?

Wonderbra er et eget merke, ja - se her. Jeg hadde en svært så pushy BH derfra da vi giftet oss.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no