Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva sto på ditt russekort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-11, 20:35   #1
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva sto på ditt russekort?

"Jeg er like forvirra som en nysluppet fjert i en kurvstol!"
Jeg hadde en ting til tror jeg, men jeg husker ikke hva.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 16:13   #2
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

"Jeg er like forvirra som en nysluppet fjert i en kurvstol!"
Jeg hadde en ting til tror jeg, men jeg husker ikke hva.

Den hadde en venninne av meg også.

Jeg hadde:
"Jeg husker jeg lå i pungen til pappaen min og tente: Runker han nå er det ute med meg."

Husker jeg sleit skikkelig med å komme på noe, og dette ble en nødløsning.

Gammel 14-05-11, 20:00   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Bare de ubetydelige unngår kritikk

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 20:01   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Faktorenes orden er likegyldig: det er det samme å pule en type 40 ganger som 40 typer en gang.

Gammel 14-05-11, 20:20   #5
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 59
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde to ulike, husker bare det ene.

Hentet fra Tommy&Tigern (mulig jeg måtte skrive om litt for å få plass på kortet.)

Pionerer på eventyr,
i villmark blant farlige dyr.
Undrene her er mange og store,
vi venter på spenning og er på sporet.

Gammel 14-05-11, 20:27   #6
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er feit, du er stygg, jeg kan slanke meg....

(var ikke feit en gang..uff)

Gammel 14-05-11, 22:40   #7
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Husker bare litt av det men det var:
"Går du løs på Liv, går det på livet løs..".

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:42   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Husker ikke alt, men det var bare noe tull jrg fant et sted..

Hvorfor gå over elva etter vann når.... så husker jeg ikke mer..

Gammel 17-05-11, 21:56   #9
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan ikke beskrives, jeg må oppleves...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-11, 23:45   #10
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Hmmm. Russenavnet mitt var "Blekkulf" (ihuga Natur og Ungdom'er). Husker ikke hva som sto paa kortet, bare at jeg hadde tegnet portrettbildet selv og at det var fullt av internvitser.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 19:44   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Jeg kan ikke beskrives, jeg må oppleves...

Det sto på ett av mine også, tror jeg. Det sto noe mer også, tror jeg, men jeg husker ikke ...

Det andre var veldig jjemmelaget: *** (fjernet av hensyn til lett gjenkjennbart).

Jeg hadde også noe sammen med noen venninner, og det sto det noe veldig interne greier.

Russ 93.

Sist redigert av Karamell : 20-05-11 kl 12:00.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 21:28   #12
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Alt som er godt, er enten fetende, umoralsk eller ulovlig (eller noe i den dur).

Medlem av: SV (Skillingsbollens venner ), FMA (Forening mot A**** navn på forhatt tysklærer) og noe jeg ikke husker. Uten forklaring selvsagt på russekortet.

Så hadde vi et internt et i gjengen, som jeg er "litt" flau over i dag (men det ble ikke delt ut til små barn da).

"Ikke noe snikk-snakk, gi oss en pikk takk. Værsågod neste".

Det var faktisk veldig internt, fordi vi var ganske partyjenter, men forholdsvis prektige (men med rykte for å ikke være det).

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 22:01   #13
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker faktisk ikke hva som stod der jeg.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 20:26   #14
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg har alltid vore eit dydsmønster, men i russetida mønstrar eg av.

Sto noko meir og men det husker eg ikkje.

Gammel 14-05-11, 20:28   #15
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Du vil tro det er lidenskap inntil du oppdager at jeg har astma.

Skikkelig original.

Så hadde jeg er felles med venninnene jeg delte russebil med, men jeg husker ikke hva som står på den.

Gammel 14-05-11, 20:38   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde to:
Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.

Og

Eneste som kan stoppe kjeften min er noe å sutte på.

Sistnevnte var ikke ment seksuelt, det var en internspøk om kjerligheter på pinne og skravling i timen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:58   #17
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sistnevnte var ikke ment seksuelt, det var en internspøk om kjerligheter på pinne og skravling i timen.

Må min lue stod det "Suger'n" av samme årsak.

Russekortet mitt..hmmm.. Hukommelse som en gullfisk - det har jeg glemt.

Men signaturen min husker jeg!

Fornavn Fløyel Etternavn

Gammel 14-05-11, 23:00   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Må min lue stod det "Suger'n" av samme årsak.

På min russelue stod det fornavn + etternavn. Å, så festlig jeg var!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 20:41   #19
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Pga manglende ineteresse er neste år avlyst.

Russ-88.

Gammel 14-05-11, 20:56   #20
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Kjærlighet er den følelsen du føler, når du føler at du ikke har følt den følelsen før.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.