|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva sto på ditt russekort?
Se der, det var det jeg hadde på det andre russekortet mitt, nå husker jeg at vi hadde to stk. Denne var nok ment for barna og foreldre ja.
|
|
|
#2 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva sto på ditt russekort?Jeg hadde to sitat, som jeg fremdeles synes er ganske fine.
|
|
|
#4 |
|
Audacious
|
Sv: Hva sto på ditt russekort?
Det er et sitat fra Woodie Guthrie.
|
|
|
#7 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva sto på ditt russekort?Før var jeg liten og søt- nå er jeg ikke liten lenger |
|
|
|
|
|
#9 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva sto på ditt russekort?Vennlige ord er som dryppende honning, søte for sjelen og sunne for kroppen.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva sto på ditt russekort?På mitt stod det: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
I mål
|
Sv: Hva sto på ditt russekort?Jeg var også i redde verden modus på det tidspunktet, og hadde to russekort. På det ene stod det "Gi deg tid til å lukte på blomstene langs veien". På det andre husker jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva sto på ditt russekort?"Hvis hjernen hadde vært så enkel at vi kunne forstå den ville vi vært så dumme at vi ikke hadde kunnet forstå den likevel."
|
|
|
#13 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva sto på ditt russekort?Husker det ikke ordrett, men noe slikt: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva sto på ditt russekort?Det sto: "Jogging sies å være en ideell aktivitet for dem som ikke er intelligente nok til å forstå hva som foregår på tv". Jeg tror ikke akkurat russekortet hadde direkte innvirkning på gymkarakteren min, men enn viss sammenheng var det nok.
|
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Sv: Hva sto på ditt russekort?Nei, jeg kan ikke si det, jeg var for selvhøytidlig og dramatisk.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 14-05-11 kl 22:39. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva sto på ditt russekort?"Hørte jeg skål?" |
|
|
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Sv: Hva sto på ditt russekort?Jeg var en ganske snusfornuftig russ - i alle fall på det tidspunktet da russekortene ble bestilt. Teksten lød: "Hele mitt liv har vært fullt av problemer, og de fleste av dem ble det aldri noe av".
|
|
|
|
#19 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva sto på ditt russekort?Je er vel ittno turrist, je bor hær. (snakket annen dialekt) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva sto på ditt russekort?Jeg hadde ikke russekort, jeg får alltid fnatt av ting som "alle" skal ha og gjøre.
|
![]() |
|
|