|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Pannekaketråden med tvistOppdatering fra forrige uke.
|
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistVi hadde små gjester i går og de fikk restepizza (brent under oppvarmingen) og restepai (ingen ville ha). Så her er det knallbra oppvarting |
|
|
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pannekaketråden med tvistI dag hadde vi lørdagsgodt til dessert. Lillelørdag før en helligdag utløste halv fangst, fem ting. Og alle hjerter gleder seg. *vill og gal* |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistJeg fikk forresten rødprikk fordi jeg var utakknemlig fordi jeg synes det er trist at sønnen min blir servert dårlig mat... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pannekaketråden med tvistJa, og jeg må legge til at lørdagsgodtet stod på bordet under hele middagen. Det matchet perfekt til oransje, gule og grønne blomster. *fargefreak* |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Pannekaketråden med tvistPannekaker i dag, pasta med kjøttsaus på mandag. Det falt i smak hos begge de små vennene. I tillegg var eldste med ei venninne hjem på tirsdag, så det ble to pannekakemiddager på henne denne uka.
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Pannekaketråden med tvistJa, det er jo rart at sønnen din får servert så mye usunt, Nip.
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvist
Det synes jeg også. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Rockesøster
|
Vet du, jeg kjenner nesten at jeg blir irritert på den der sytingen om den dårlige maten ungen din får borte, både i denne og i den forrige pannekaketråden. Det er ditt ansvar hva ditt barn spiser, og syns du det er så forbanna ille det han får servert så får du sørge for at det er du som lager maten til måltidene hans. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
rakkarpus
|
|
|
|
#13 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bedreviter
|
Sv: Pannekaketråden med tvistVi serverer ofte is til dessert når vi har middagsgjester. Jeg må innrømme at jeg er av den oppfatning at hvis folk har et godt kosthold hjemme, så spiller det ingen rolle om de får en is av oss. Har de et dårlig kosthold hjemme, så gjør det neppe den helt store forskjellen fra eller til heller. Jeg synes fortsatt det er snodig å henge seg så voldsomt opp i hva ungen får spise andre steder, ikke minst når man har et godt kosthold i bunnen hjemme. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Søt og rar
|
Sv: Pannekaketråden med tvistMen hvem er det som har pasta med ketsjup til middag da? :skingrestemme:
|
|
|
#17 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan det hende at de hadde noe mer, men at jenta di ikke ville ha eller likte det? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Søt og rar
|
Nei, de hadde ikke mer. Men det gjør ikke stor skade. Annet enn at hun cirka 12 ganger siden i går har spurt om ikke vi kan ha pasta med ketsjup til middag snart.
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Pannekaketråden med tvistJeg er også ganske raus med isen på varme dager når vi har middagsgjester, en pin-up gjør jo ikke så stor skade i et ellers normalt, sunt kosthold? |
|
|
|
![]() |
|
|