|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Jeg er enig med siste talere - det er teit å bruke ekstremmidler for ekstreme problemstillinger på hvermannsen. Hvermannsen trenger som regel ikke de mest dramatiske grepene om noen i det hele tatt. Og at noe er genialt for autister betyr ikke at det skal være hverdagen til Hvermannsen. |
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Hun har sikkert sluttet i den gamle jobbe sin for å pleie kropp og sjel, og tjene masse penger på nettstedet sitt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?På bloggen er det i skrivende stund 6, 6!!! bilder av henne. Dvs 5 bilder og én film. Et av bildene er et pittelite bilde av familien da. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Enig med røkla. Og jeg tror ikke på ekstreme ytterligheter, uansett om det er mat uten noen karbohydrater eller bare pommes frites og løvbiff.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Det fanatiske og ekstreme for meg, Nip, er når det virker som du dag ut og dag inn går og gnir hendene i fortvilelse over all den elendige maten andre spiser, og som du så inderlig skulle holdt sønnen din borte fra. På det nivået der du vurderer til å flytte til et sted der alle spiser fornuftig, sånn som deg.
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?
hehe... det er vel en smule med tull og tøys med å flytte til ett sted, jeg har vel også "blitt bedt på pannekaker" og svart at jeg kan komme å spise blåbærene om de er usukret. Det er noe med å få med seg det viktige, dette er helt klart ikke det... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
Haha! Tuller du nå? Jeg har ikke lest pannekaketråden som jeg skjønner det blir referert til her.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DJIIIISES. Jeg skriver jo at det er mye tull og tøys og kom med ett eksempel. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Nei, jeg misforstod, jeg skjønte ikke at du bare tøyset.
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Og det der blir for meg på grensen til fanatisk, ja.
|
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Men, kjære deg. Se hvor langt ut på viddene du må for å kunne dra en spøk rundt dette. Da strekker alvoret ditt seg langt utover normalen. Mener jeg.
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Jeg syns det er så stor forskjell på å sprudle over av begeistring over noe man selv opplever som meningsfullt og bra, og gjerne vil dele (det gjør man jo gjerne også som nyfrelst), og det å høylytt plages ved at andre IKKE har sett det samme lyset.
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Jeg leste om dem (hvis det stemmer at det er en dansk familie), og de levde jo ekstremt usunt og hadde mange sykdommer og plager. Klart at de føler seg bedre bare ved å slutte å spise loff til frokost og avslutte dagen med røyk og smågodt. Jeg tror jo man kan ha effekten av å føle seg sunn og frisk, ikke være så daff at en ikke orker å ha sex osv uten å gå til så ekstreme tiltak som denne familien gjorde. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja, ikke sant. Det er naturlig. Men de har også en autistisk sønn som fungerte svært dårlig. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Det er jo ganske mange av oss som spiser veldig variert, ikke ser på hvit mat som gift og ikke føler at vi er på diett, som lever helt fint med det. Da er ikke behovet så stort for å gå inn på ekstreme livsstilsendringer. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Når jeg hører tittelen, tenker jeg: (Kilde: youtube.com)
Nå vet jeg hva boken handler om, og har lest litt rundt det, og jeg tenker at de har klart å gjøre noen radikale grep som kanskje kan bidra til å forske litt mer seriøst på sammenhengen mellom autisme/atferdsforstyrrelser og kosthold. Og at det egner seg lite for vanlige familier.
|
|
|
#18 |
|
audio, video, disco
Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?Nå har jeg lest i bloggen deres/hennes. Min røv er min guru, skriver hun. Dette blir en blogg jeg må følge.
|
|
|
#19 |
|
Whatever, never mind
|
Ja, den leste jeg og. Og om utflod. Sist redigert av Éowyn : 24-05-11 kl 19:10. Årsak: feil bokstav. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
audio, video, disco
Ja, enda bedre.
|
![]() |
|
|