Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Barn i Bergen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-11, 18:00   #1
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.647
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Barn i Bergen

Jeg skal til Bergen med mine to små noen dager, og er på jakt etter tips til hva vi kan finne på. Gjerne innendørs, for været er meldt så som så. Akvariet og Fløibanen står på lista. Og lunsj på Zupperia til de suppegale jentene mine.

Noen forslag?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 18:07   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn i Bergen

Vil Vite Senteret er et must!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 18:11   #3
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn i Bergen

Jepp, Vil Vite, definitivt. Av lekeland har vi Ablegøyer på Sandsli og Baluba i Åsane, men jeg personlig synes det er slitsomt å gå der. (Nå er jeg ikke i målgruppen, men likevel....) Tipper forresten at det er diverse opplegg/konserter for barn i helgen også, siden vi er midt i festspillene. Du får lete på nettet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 18:16   #4
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.647
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn i Bergen

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Vil Vite Senteret er et must!

Ja, kult, takk for tips! Er det gøy for toåringen også, tror du?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 18:18   #5
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.647
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn i Bergen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jepp, Vil Vite, definitivt. Av lekeland har vi Ablegøyer på Sandsli og Baluba i Åsane, men jeg personlig synes det er slitsomt å gå der. (Nå er jeg ikke i målgruppen, men likevel....) Tipper forresten at det er diverse opplegg/konserter for barn i helgen også, siden vi er midt i festspillene. Du får lete på nettet.

Takk for tips om lekeland. Ikke det morsomste jeg vet når vi er på reise, men kjekt å ha i bakhånd.

Programmet for festspillene har jeg sjekket, men det er ikke noe som er aktuelt for oss de dagene vi er der, dessverre. Men det kan jo hende det er noen morsomme spontanarrangement i byen.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 18:21   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn i Bergen

Ja, jeg tror fint toåringen kan kose seg på Vil vite. Det er masse som kan være kjekt for henne også. Også er det jo fint å gå tur på nordnes (bak akvariet) om været er godt.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no