|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvor mange tråder abonnerer du på?2490. Og jeg liker at folk beholder abonnementene sine på gamle tråder jeg, for man blir jo gjerne oppfordret til å søke i gamle tråder for å se om noe er besvart tidligere, og da hender det at man gjerne vil spørre et tilleggsspørsmål til en som har svart i tråden. Da er det veldig kjekt om de som deltok i tråden tidligere fortsatt abbonnerer.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange tråder abonnerer du på?Jeg hadde visst over 2000 tråder der, men ingen jeg aktivt har abonnert på.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor mange tråder abonnerer du på?Dumme tråden!
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor mange tråder abonnerer du på?To (eldgamle og steindaue). Jeg har skrudd av auto-abbonneringen, nemlig.
|
|
|
#5 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange tråder abonnerer du på?1794. Jeg pleier å avslutte abonnement på poller og tråder der innleggene har en tendens til å være svært like.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mange tråder abonnerer du på?
Men får man de opp da om det har kommet nye innlegg? Det at innlegg forsvinner fra kontrollpanelet etter en tid, og dukker opp igjen om det kommer nye innlegg er jo en funksjon i denne forumløsningen, jeg har jo sett det hos andre. Men jeg finner den altså ikke her.
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor mange tråder abonnerer du på?Vetkje. Jeg bruker bare Uleste innlegg og hukommelsen, jeg. Works for me.
|
![]() |
|
|