Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-11, 21:38   #521
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jepp, men samtidig blir det vanskeligere å komme inn i fellesskapet om man setter seg aleine på et bord i lunsjen også. Må bidra litt selv også.
Som du ser, er jeg litt vinglete her. Har ingen sterke følelser for saken, men synes generelt at noen og enkelte blir litt sutrere. Jeg har iallfall ikke inntrykk av at prikkene på FP blir gitt på bakgrunn av kjennskap og vennskap, da ville neppe jeg hatt såpass mange som jeg har.

Jeg er enig med deg. Jeg "kjente" veldig få her inne fra før da jeg kom, men hadde lest meg opp og kjente forumtonen litt, så jeg kastet meg uti det og deltok aktivt, og både innleggs- og prikkeraten min økte jevnt og trutt etterhvert.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 21:50   #522
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Hva er M2? Og hva er grensa for å nå dit?

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 21:52   #523
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

http://www.foreldreportalen.no/forum...splay.php?f=36

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 21:56   #524
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

OK, men det står ikke hva kravene er, såvidt jeg kan se...

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 21:56   #525
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Men er det bare jeg som er blond eller stod ikke kravene der til M2?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 21:57   #526
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.936
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Se Skilpaddas innlegg "lukkede underfora på FP" på den linken torsk la inn

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:00   #527
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

1000/ 1000, tror jeg det er.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:04   #528
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Men er det bare jeg som er blond eller stod ikke kravene der til M2?

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

OK, men det står ikke hva kravene er, såvidt jeg kan se...

Grunnen til at jeg la inn linken til Informasjons-forumet var at 1) der kan man stille spørsmål om praktiske ting rundt forumet og 2) der ligger det et par klistrede informasjonstråder som kan være ok å lese for alle.

Tråden «Lukkede underfora på FP» forklarer blant annet hva M2 er. Jeg anbefaler å lese kjapt de andre klistrede trådene også.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:10   #529
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.694
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

men 1000/1000 er ikke i seg selv nok, som vi vet er det manuelt opptak, med... vel, uregelmessige mellomrom...

Men, altså, i morgen er det 20. juni. Da trer de nye kravene for markedsplassen inn, om man liker det eller ei. Så får vi nå heller bare være flinke til å hukse å prikke gode innlegg, så kommer de aktive brukerene inn her uten store problemer.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:11   #530
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

men 1000/1000 er ikke i seg selv nok, som vi vet er det manuelt opptak, med... vel, uregelmessige mellomrom...

M2 endres også i morgen, se innlegg under informasjon.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:12   #531
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.665
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Men nå er det ikke lenger manuelt opptak, Malama. http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=117753

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:12   #532
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

men 1000/1000 er ikke i seg selv nok, som vi vet er det manuelt opptak, med... vel, uregelmessige mellomrom...

Du må lese den nyeste tråden til HP. Vi får tilgang etter hvert. Og så blir det automagisk opptak når alt er ordnet.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:14   #533
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Det er ikke manuelle opptak til M2 lengre, fra i morgen går det automatisk. HP har laget en egen tråd om det.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:33   #534
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg er nok en av dem som mister tilgangen til Markedsplassen imorgen ser jeg, men jeg skjønner jo at man må se over systemet og reglene av og til. (Men jeg kommer nok til å savne den, hørtes spennede ut med håndtverk osv.).

Jeg har lest linken men lurer på to ting;
Blir det sånn at man automatisk får tilgang til Markedsplassen når man har opparbeidet seg poeng til den også eller er man 'lost for evig og altid', som treåringen min sier? Jeg skjønte ikke om automatisk opptak gjalt altsammen?

Den andre tingen var det med prikkene; det sto at hvis man sender feks telefonnr sitt på en prikk før en treff så degraderes den i poengsum. Det har jeg ikke noe imot, jeg skal ikke treffe noen (), men jeg bare lurer på det praktiske bak. Er det noen som leser alle prikkemeldingene? Som følger med på hva som skrives og sånn? Eller hvordan fungerer slikt?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:36   #535
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Er det noen som leser alle prikkemeldingene? Som følger med på hva som skrives og sånn?

Ja.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:37   #536
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Du får tilgang igjen når du får 500 ryktepoeng. Og det spiller ikke noen rolle hva som står på prikkene, men hvilket forum prikkene kommer i. Endel forum har det med å ha en annen bruk av prikkene enn andre.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:40   #537
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Ja.

Noen bør slutte med det.


(Jeg har ikke mye spennende å komme med, tror jeg, men var bare nysgjerrig på hvordan det er. )

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:46   #538
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.199
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det er ikke manuelle opptak til M2 lengre, fra i morgen går det automatisk. HP har laget en egen tråd om det.

Juhu! Da er det bare å skrive knakende gode innlegg så jeg snart får tilgang.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:48   #539
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.199
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg vil bare legge til at det er ikke nødvendigvis sånn at det bare er å hive seg inn i diskusjonene her på forumet. Mange her er gode skribenter, og det er vel det forumet jeg er innom med størst innslag av akademikere med til dels svært høyt utdanningsnivå. Noen av diskusjonene her inne holder et forholdsvis høyt faglig innhold og jeg kan skjønne vegringen mot å hive seg rundt.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:52   #540
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Man trenger ikke skrive knakende gode innlegg en gang. Man kan bare lese seg opp på forumtonen, og komme feiende inn og skrive dårlige vitser, og le høyt av seg selv. Så får man drøssevis av og og -smileys pr. prikk. Har jeg hørt.

Jeg er morsommere enn jeg er smart.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no