|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Ja. Jeg har til og med tenkt at "han var bra lik xxx" før jeg etterpå har sett noe skriftlig som har gjort at jeg har skjønt at det ikke bare var en lookalike.
|
|
|
#2 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Naboen vår er en tidligere stadsråd, men jeg kjente han ikke igjen. Det var familiemedlemmer som mente at han hadde vært i rikspolitikken, ellers hadde jeg ikke visst det enda.
|
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Ja, en person som er på tv nesten daglig bor i samme blokk som meg. Jeg glemmer aldri første gangen vi snakket og jeg var så sikkert på at "men vi ses jo ofte på jobb gjør vi ikke, jobber ikke du i x" ...
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Ja, støtt og stadig. Jeg har ikke sjangs til å kjenne igjen folk fra bilder/tv når jeg ser dem i virkeligheten, om de ikke har et veldig, veldig karakteristisk utseende.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?
Det har jeg også gjort. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Ja, to ganger.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg vet ikke hva som regnes som kjent. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Ikke som jeg kan huske. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg har handlet utrolig kjip gatekjøkkenmat et sted i Norge uten å vite at dama som stod i disken og eide gatekjøkkenet var skikkelig TV-kjendis. Det var et program jeg aldri så på selv. Jeg kikket i et ukeblad hos legen og der gjenkjente jeg både gatekjøkkenet og dama. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?@Neket:
|
|
|
#11 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg hilste på Espen Bredesen på Rimi jeg, var sikker på at vi hadde møttes på en fest i studietiden. Han bare flira, men jeg holdt på å daue da jeg 10 min. senere kom på hvem fyren var.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Da yngstegutten startet i første klasse ville han også begynne på fotball. En gutt han gikk i klassen med hadde foreldre som jeg kom raskt i prat med. Vi ble gode venner, og begynte å henge litt sammen. Joda, mannen drev med litt musikk. Både skrev sanger selv og hadde oppdrag rundt omkring. Javel. At han var en godt kjent countryartist hadde vel ikke jeg peiling på!
|
|
|
#13 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg har elendige kjendisantenner, så joda, jeg har snakket med flere, hilst på endel og kjeftet på en.
|
|
|
#14 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#16 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Dødsbra!
|
|
|
#18 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Mange ganger. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg har vært i middagsselskap med Anneli Drecker i den perioden Bel Canto var på sitt største. Hun nevnte et eller annet om en konsert, og jeg spurte "å, er du med i band eller noe?"
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?007 |
|
|
|
![]() |
|
|