Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-11, 11:57   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?

Jeg holdt på å dytte kronprinsen ned trappa til dansegulvet på Headon etter at han tråkket på meg. Han var høflig han altså, men siden jeg hadde blitt plassert i trappa med alle veskene til mine danseglade venninner, så var han den 5 eller noe som tråkket på meg. Så jeg dyttet ham hardt i ryggen, og freste "Dr** i det!". Det tok et par sekunder før jeg koblet hvem det var. Han var der ganske ofte, så jeg tenkte bare på ham som en av de vanlige stamgjestene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 12:00   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg kom å tenke på det når jeg leste politikertråden og noen skrev om Kristin Clemet.
...Jeg skjønte at de var politikere begge to, men koplet ikke før etterpå, når jeg spurte mannen om hvem de egentlig var.

Hehe, mannen hennes er jo ikke akkurat ukjent han heller (michael tetschner)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 12:37   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

På 90-tallet, midt i glansdagene til Kjetil Andre Aamodt møtte jeg og eksen han på Saga Kino og han og eksen slo av en kort prat (eksen drev aktivt med alpint noen år og har kjørt en del med han). Jeg syns det var noe kjent men klarte ikke plassere han og spurte eksen etterpå om han var fra Strømmen. Jeg fikk et sånt blikk tilbake: sammen med et 'SÅ DU IKKE HVEM DET VAR???'

Har også snakket med Magne Furuholmen og skjønte ikke at det var han før det hadde gått noen minutter.

Ellers har jeg møtt en god del kjendiser i jobbsammenheng og tror jeg stort sett får med meg hvem de er. Unntakene er jo de jeg ikke selv har forstått engang, og da kan jeg heller ikke fortelle om det her.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 12:45   #4
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg holdt på å dytte kronprinsen ned trappa til dansegulvet på Headon etter at han tråkket på meg. Han var høflig han altså, men siden jeg hadde blitt plassert i trappa med alle veskene til mine danseglade venninner, så var han den 5 eller noe som tråkket på meg. Så jeg dyttet ham hardt i ryggen, og freste "Dr** i det!". Det tok et par sekunder før jeg koblet hvem det var. Han var der ganske ofte, så jeg tenkte bare på ham som en av de vanlige stamgjestene.

Jeg har vist finger'n til kronprinsen på Gardermoen, da han og MM kjørte mot kjøreretningen inne på korttidsparkeringen. Det var umulig for meg å komme forbi dem og de gjorde ikke noe tegn på å rygge. Så først etterpå at det var dem, og at den svære greia bak dem, var bilen til sikkerhetsvaktene.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 13:28   #5
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Nei, men jeg gikk på skolen sammen med en som er super kjendis nå. Vi vanka endel sammen i ungsommen. Også har jeg hatt søstra hans, som nå også er kjendis på opplæring.

Gammel 23-06-11, 13:34   #6
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 317
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Mange morsomme historier her! Fløyel sine var best.

Jeg er veldig dårlig på å kjenne igjen både kjendiser og kjentfolk, så jeg kan sikkert havne i en sånn situasjon en gang, men jeg har ikke gjort det så langt (som jeg er klar over...)

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 13:49   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg glemte faktisk det største "jeg snakket med HVEM, sa du?"-øyeblikket mitt.

Jeg har nemlig spurt Rob Lowe om han hadde en stige. Helt seriøst. Lang historie. Jeg holdt på å dø da jeg fikk vite at det var han (ugjenkjennelig med skjegg, solbriller og caps).

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 13:53   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En stige? Nå MÅ du fortelle hele historien.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 15:41   #9
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

En stige? Nå MÅ du fortelle hele historien.

Jo, altså. Jeg jobbet i en by på Mallorca hvor det visstnok er mange kjendiser som har sommerhus. Nuvel, jeg og venninna mi hadde funnet ut at siden det var fredag, så skulle vi dra til Syden (les: Magalluf), men så hadde jeg glemt nøkkelen min, og hun jeg jobbet for, var ikke hjemme. Jeg så at vinduet til rommet mitt i andre etasje var åpent, så jeg tenkte at dersom jeg hadde hatt en stige, så kunne jeg ha klatret inn. Jeg var litt desperat, for jeg VILLE så gjerne ta turen til Magalluf. Jeg kjente noen som eide en kafé, så jeg løp dit og spurte dem, men de hadde ikke noen stige der, og ba meg heller spørre gjestene. Så det gjorde jeg. Men ingen hadde en stige, gitt. Og i ettertid kom den ene ansatte bort til meg og var helt i fistel, for "se der gikk jo Rob Lowe, og han hadde nettopp vært inne på kafeen", mens hun pekte på den skjeggete slubberten jeg hadde henvendt meg til to minutter før.

Der og da visste jeg ikke helt om jeg skulle tro henne, men jeg undersøkte saken litt og fikk vite at jo da, Rob Lowe var i byen og ja, han hadde svært skjegg. Så da regner jeg med at det faktisk var han.

Gammel 23-06-11, 13:53   #10
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Dere er værre enn meg altså. Jeg er dårlig på navn og ansikter, men en kjendis tror jeg at jeg hadde kjent igjen. Fløyel leder foreløpig.

Gammel 23-06-11, 13:59   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hehe, mannen hennes er jo ikke akkurat ukjent han heller (michael tetschner)

Ja, jeg har skjønt det nå, men han ante jeg ikke hvem det var den gangen. Begge var for øvrig veldig hyggelige og hadde veldig god bakkekontakt.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 14:00   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på kino med vokalisten i et norsk band med et bygningsnavn. Han kom litt sent og kjæresten hans sa at han kom rett fra en serie med spillejobber og at han var musiker og jeg visualiserte fest på diverse lokaler oppover og at det sikkert var danseband eller noe liknende. Jej.

Gammel 23-06-11, 14:06   #13
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har vært på kino med vokalisten i et norsk band med et bygningsnavn. Han kom litt sent og kjæresten hans sa at han kom rett fra en serie med spillejobber og at han var musiker og jeg visualiserte fest på diverse lokaler oppover og at det sikkert var danseband eller noe liknende. Jej.

Og jeg med den første trommisen. Men jeg viste hvem han var, da.

Gammel 23-06-11, 15:24   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har snakket hyggelig med Kevin Bacon i popkornkø i Disneyland i Anaheim, California. Jeg syntes det var noe kjent med ham, og kusinen min hold på å dø når hun så hvem jeg køet sammen med, og hun angret vedlig på at hun ikke hadde gått for å kjøpe det popkornet.
Dessuten var jeg på Kiwi (eller Rimi?) på Brums Verk og hilste entusiastisk på en mørkhåret mann med barn i handlevognen fordi det var noe kjent med ham, og barnet var omtrent på alder med mitt. Det var Ari Behn.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 15:41   #15
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg hadde dødd litt hadde jeg konversert med Kevin Bacon.

Gammel 23-06-11, 15:53   #16
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Mannen er en racer på å kjenne igjen kjendiser, i motsetning til meg.

En gang var jeg på byn sammen med søsteren min, og vi satte oss ned ved et bord sammen med noen hun kjente. Vi satt der, og jeg pratet med de andre rundt bordet. Da vi skulle gå kom de bort med regningen, og kelneren sa er det en XX XXX her? Vedkommende svarte jo ja, men jeg trodde det bare var noen som tullet og fjaset, og jeg kjente ikke vedkommende igjen. Etterpå forteller søs at det faktisk var denne personen.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 16:36   #17
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

I den jobben jeg hadde i fjor traff jeg innimellom store aktører innen klassisk musikk. Verdenstjerner for mange, men ikke i kjendissektoren. Har lånt bort klokka mi til en av Sveriges beste og kuleste klarinettister. Jeg skjønner at de er kjente, men forstår ofte ikke i hvilken grad det er snakk om.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 16:40   #18
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg tror faktisk ikke jeg hadde vært istand til og snakke hvis jeg hadde truffet Magne Furuholmen. Han er en lekker fyr.

Gammel 23-06-11, 20:56   #19
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

jeg tror faktisk ikke jeg hadde vært istand til og snakke hvis jeg hadde truffet Magne Furuholmen. Han er en lekker fyr.

Har er enda mer lekker i virkeligheten, skikkelig glimt i øyet.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 16:51   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stort sett tror jeg at jeg har en viss oversikt over hvem de er før eventuell kommunikasjon. Bortsett fra James Hetfield, da. Min store starcrush. Han kjente jeg ikke igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.