|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerNå har jeg ikke vært i tråden på et par sider, men jeg kjenner også at jeg blir litt sur av denne hintingen og lurer på om det er min skyld, jeg også. Mitt innlegg var ment helt og holdent seriøst, også fjaser jeg selvsagt litt når noen påstår at jammenjammen, poengene kommer av at det det var du som skrev og ikke selve innlegget (litt som når jeg fikk 6 på norskstilene, det var selvsagt bare trynefaktor).
|
|
#2 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger
Jeg snakker ikke om denne tråden. Jeg har sagt i klartekst hva jeg mener i forrige innlegg.
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09 Sist redigert av Trulte : 27-06-11 kl 10:24. |
|
|
|
|
#3 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerEn kan være ganske så sikker
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerNei, nå får du enten si det du har på hjertet eller la være å hinte, Trulte. Det eneste du oppnår her er å stresse folk samt å spre en ekkel stemning og mobbehinte. Det er ikke ok - og viktigere - det løser ingen problemer. Hvis vi vet hva som er problemet så kan vi enten si at |
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerTåtti: Knallbra! |
|
|
|
|
#6 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerOk. Alle som irettesetter brukere kan med fordel tenke over om det irettesettes på en saklig måte. Eller om den bikker over i en ondskapsfull/ sårende tone. Er det et av de siste er man ikke håret bedre enn den man irettesetter.
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Jeg vet ikke om du mener meg, men jeg mener selv at jeg ikke "irettesatte" Avatar over her. Jeg tror det er enkelt å komme inn i en negativ spiral, so to speak, på et forum, hvor alle forumuttalelser man har er negative og enspora. Refleksjonen og nyansene mangler. Generaliseringen har tatt over.
|
|
#8 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger |
|
|
|
|
#9 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerDu, Skremmern, mine uttalelser går ikke på forumet altså, hvor får du det fra egentlig?! Jeg sier ikke så mye annet enn mange andre her i tråden... |
|
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg har fulgt denne tråden siden starten med fascinert interesse. Som ganske ny her inne, har jeg noenganger tenkt at jeg ville spørre om noe angående prikker og hvordan folk faktisk praktiserer prikkingen, men har latt være fordi jeg ikke ville mistenkes for prikketigging. :feig:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerHerlig, Tåtti!
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerDet som jo virker nå, er at jeg har blitt litt flinkere til å prikke. Jeg skjønner at faktisk poengene også betyr noe for en del.
|
|
#13 |
|
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerHva!? Hver gang jeg har kommet opp i 6 eller 7 gibortpoeng, har jeg blitt overkjørt med motorsagen og kommet ned på 4 eller 5. Jeg er nå oppe i 10 for første gang!
|
|
#14 |
|
Unik
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerEg er ein av dei som ikkje seier så mykje. Dei gongane eg har prøvd, føler eg ofte at kommentaren blir oversett eller blir latterliggjort. Og dermed trekker eg meg vekk. Burde nok vert tøffare og markert meg litt tydligare, men det er lettare å berre trekke seg. Når ein i tillegg sliter litt med å skjønne komma reglar og orddeling, så blir det ofte dobbelt så vanskelig å hiva seg inn i diskusjonen. Ein vil jo helst at folk skal legga merke til innhaldet i innlegget, ikkje rettskrivinga ( sjølv om det i ein del tilfelle, har noko å sei for innhaldet ) Men i løpet av den tida eg har vert medlem her så har eg likevel klart å samle nokre poeng her og der.
|
|
#15 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Men hva mener du egentlig med at du føler kommentarer blir oversett?
|
|
#16 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Jeg skjønner godt hva Urt mener, men er enig med Lisa at følelsen av å bli oversett nok ofte ikke stemmer. Kommunikasjon på forum er utfordrende på den måten. Man ser ikke de man snakker med, og det er ikke mulig å signalisere at man har sett det noen har skrevet uten å skrive et eget innlegg. Og det er ikke sikkert at folk har nok på hjertet til å gjøre det, eller at de husker å prikke - kanskje særlig ikke her på FP hvor det er forventet at innlegg skal inneholde mer enn nikking og "signering" og at man skal bruke prikkene til å belønne spesielt velskrevne innlegg. Dermed kan man fort føle seg usynlig. Jeg tror jeg må bli flinkere til å prikke.
|
|
#17 |
|
Stiv
|
|
|
|
#18 |
|
© All rights reserved
|
Noe agenten fint kan leve med. |
|
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerMen altså, å skrive på nett er som å rope i skogen. Man kan få masse oppmerksomhet, men det er enklest hvis man skiller seg ut negativt. Ellers må man bare jobbe seg inn, slik man gjør i andre sosiale arenaer.
|
|
#20 |
|
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerRarrt at du føler det slik, Urt. Jeg har alltid satt pris på dine innlegg. Du skriver bra og underholdende. Har aldri lagt merke til skrivefeil, faktisk. Jeg liker deg, Urt!
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
|
|