|
|
|
|
#1 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerOm man er ny på dette forumet så betyr ikke det at man er ny på forum generelt, jeg tipper de fleste har forumerfaring når de registrerer seg her - som jeg f.eks. |
|
|
|
|
#2 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger
Jeg kan bare signere, og lurer fælt på hvordan jeg kan tigge meg til 500 innlegg, så jeg kan få alle fordeler. |
|
|
|
|
#3 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk. |
|
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerDet blir ganske kjedelig og lite aktive tråder her på forumet hvis man ikke kan si i flokk at man er uenig med noen?
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 27-06-11 kl 23:12. |
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg har både kjefta i flokk og fått kjeft av flokk. Uten å sette folk på hat-lister av den grunn. Uten å ha minste problem med å møte folk over et glass vin av den grunn. Uten å tenke at det egentlig påvirker relasjonen til den jeg irriterte meg grønn over. |
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerLeeeeenge etter 1500. Ny da altså?
|
|
#9 |
|
This is normal!
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerÅ hjelpes. Hva går den der på egentlig?
|
|
|
#13 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerHar vi avsporet til favorittsmiley'er nå?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#14 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerDenne tråden har faktisk blitt veldig fornøyelig, ser at den stadig vekk oppdateres og må ta en titt på hva som skrives. Jeg kan ikke gjette, fra gang til annen, hva som er topic
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg får ikke opp medlemsnummeret verken når jeg peker på avatar eller Nick. Er det fordi jeg har en mac? |
|
|
|
|
#17 |
|
Protonterapeut
|
Mulig. Det funker fint i IE.
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerÅååå...jeg kom jo midt imellom 1065 og 1067! |
|
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
Jeg hadde en litt annen reaksjon da jeg så testen med streken
|
|
#20 |
|
Weeeee
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerWow, alt man kan finne ut av!! Hvor er håndboken for alle raritetene og snarveiene?
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
|
|