Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-11, 00:05   #1
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Shit, jeg som trodde jeg var så rask til å redigere.

Gammel 30-06-11, 00:30   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nabojenta dikter opp leifer i kveld. Hun er en tøs.

Og Struten: Som kvinnegruppa Otter (eller var det Ottar?) så treffende sa: La kvinnen ligge øverst! Jeg synes du bør strutse deg opp og ri alle du lar ri deg. Ta makta: Ligg/ri øverst!

007 er ikke aktiv  
Gammel 30-06-11, 01:09   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg innser at jeg burde lest hele tråden ferdig ja. Her er det jo bare fjasing det går i.

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 30-06-11, 09:13   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kvinnen øverst eller kvinnen nederst. Må det virkelig til en som ikke engang har fargevisningen på skjermen sin i orden for å påpeke at det i disse bildene kommer klart frem at Strutsen er en hann-struts?

Dere ække akkurat biologer?

Gammel 30-06-11, 10:38   #5
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kvinnen øverst eller kvinnen nederst. Må det virkelig til en som ikke engang har fargevisningen på skjermen sin i orden for å påpeke at det i disse bildene kommer klart frem at Strutsen er en hann-struts?

Dere ække akkurat biologer?

I så fall blir jeg veldig skeptisk til bildet at Torsk og Struts.

Gammel 12-08-11, 01:51   #6
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Savner tilgangen min jeg :snufs:

Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 13:00   #7
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg som selger merker også at dere "nye" er forsvunnet. Jeg vil jo ikke bare kjøpe, for det gjøe jeg en del, men selge også. Så dette var ikke så positivt tiltak synes jeg.

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 13:09   #8
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Jeg som selger merker også at dere "nye" er forsvunnet. Jeg vil jo ikke bare kjøpe, for det gjøe jeg en del, men selge også. Så dette var ikke så positivt tiltak synes jeg.

Jeg kan tenke meg at det merkes ja.

Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 20:31   #9
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Pelikan, jeg tror også det kan være en del tilfeldigheter. Jeg har kjøpt en del av deg før, og prøver å følge med på det du legger ut (fordi jeg har vært fornøyd med kjøpene så langt ) men jeg har ikke handlet noe særlig der inne nå. Ingen grunn til det, kanskje bare at man har vært mer i feriemodus eller at det som er lagt ut er ting man ikke trenger akkurat nå. Det er kanskje sånn med flere enn meg, tar seg kanskje opp når det blir høst og man har mer inne/nett-tid?

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 23:55   #10
Rose

Rose sin avatar

Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Jeg å Er kjipt å ikke kunne kjøpe der inne syns jeg, var så mye bra til salgs der inne. Så gleder meg til jeg får tilgang igjen

Gammel 21-08-11, 23:26   #11
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg også! Bare 250 poeng igjen eller noe sånt....

iben er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 23:36   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem? Hvem?

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 23:39   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer, Strutsen! Hvordan føles det?

Nå husker jeg ikke lenger hva vi egentlig diskuterte i denne tråden? Er det nå jeg skal si, eh - man har jo Finn? Jeg har en mistanke om jeg har sagt det før.

Gammel 12-08-11, 23:41   #14
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Gratulerer, Strutsen! Hvordan føles det?

Nå husker jeg ikke lenger hva vi egentlig diskuterte i denne tråden? Er det nå jeg skal si, eh - man har jo Finn? Jeg har en mistanke om jeg har sagt det før.

Tror ikke du trenger det, for om ikke du sa det, så er det iallefall blitt sagt

Gammel 12-08-11, 23:50   #15
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Som om jeg har tatt jomfrudommen.

Touched for the very first time!

Jeg savner Markedsplassen altså. Det må jeg si. Men jeg vet jo hva som må til.. Og at jeg ikke skal starte noen bilstoldiskusjoner i overskuelig framtid.

Gammel 12-08-11, 23:45   #16
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg er en sjikkelig agent, så jeg tror jeg har funnet det ut helt av meg selv.

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 23:50   #17
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg er supersmart.

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 23:57   #18
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er enda 226 innlegg å syte på i denne tråden, så det er bare å stå på!

Gammel 13-08-11, 00:05   #19
Rose

Rose sin avatar

Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det er enda 226 innlegg å syte på i denne tråden, så det er bare å stå på!

Jojo...da hadde jeg ihvertfall klart innlegg kravet

Gammel 13-08-11, 07:40   #20
Solblomst
Passiv

Standard

Så mye dritt for en fjasete kommentar fra meg. Jeg blir satt i bås for å bruke ordet mongo. Noen bruker ordet mongo som andre bruker ordet svarte f.eks. Det gjør en ikke til rasist forde. Det er ikke nok med en eller to kommentarer fra folk, men nei da, her skal man den ene etter den andre rakke ned mens jeg ligger ned, for å smiske til seg grønnprikker, og fornøye seg selv som et bedre menneske. Dette er noe jeg aldri kunne ha gjort. Dette forteller vel ganske mye om dere, enn den fjasete kommentaren min som dere velger å se som så utilgivelig. Skammmelig.

Lukket tråd

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.