|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg skjønner ikke at dere vil kaste slike saker.
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg hadde det og de er ikke kastet, men heller ikke lest. De ligger på loftet til mamma sammen med fargebinders, Starlet og Return-plakatene.
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg har ingen planer om å kaste mine! Fine minner er det. Mye flaut selvsagt, men vi [i]var[i] jo fjortiser.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Oh yeah, har en stabel liggende i et skap hos foreldrene mine, sammen med parfymerte (!) dagbøker i alskens farger og former. Tror jeg må vurdere å sensurere eller brenne endel neste gang jeg er der. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?PUSURDAGBOKA
|
|
|
|
#8 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Ja. Husker ikke helt hvilke, men Topp hadde jeg i hvert fall to av årene.
|
|
|
#9 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?
Jeg kjøpte en sånn penn til eldste her om dagen i et anfall av nostalgi. Hun elsker den! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?
En sånn en hadde jeg og!! Det hadde jeg glemt! Den var så stas!!
|
|
|
#11 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg hadde Pusur hvert år, og jeg har noen av de fortsatt. Mye morsom lesing.
|
|
|
#12 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Hadde også Pusur-boka noen år, husker jeg. Er glad de ikke finnes lenger.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg hadde Pusur skoledagbok flere år etter hverandre, men de er kastet forlengst. Husker at i 8. klasse så hadde jeg limt over to sider kondomer. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jepp, husker bare Pusur, men hadde muligens andre også. Vet ikke hvor de er nå, men satser på at de er kastet. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Ja, Pusur. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Pusur i flere år, de finnes på loftet hos foreldrene mine enda, tror jeg.. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg lurer på om jeg er for gammel - jeg kan nemlig ikke huske slike bøker før på ungdomsskolen hvor bare et par jenter i klassen hadde det. Jeg skjønte aldri poenget og hadde nok uansett ikke fått penger til å kjøpe. Det holdt med leksebok.
|
|
|
#19 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Klart jeg hadde skoledagbøker, hadde Pusur, Lefsa og Topp stort sett hvert år. De ligger godt bevart i en eske på loftet og inneholder ikke noe jeg kan bli flau av heller. Eldstejenta har bladd i den noen ganger og ledd av alle barna vitsene vi hadde da, og noen av dem har jeg funnet igjen i skoleavisa her.
|
|
|
#20 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg hadde Pusur skoledagbok i flere år. Egentlig litt lei meg for at de ble pælmet i den store usentimentale ryddesjauen jeg hadde for noen år siden.
|
![]() |
|
|