|
|
|
|
#1 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg har lagt alle regningene i vaskemaskinen, søpla er betalt, klesvasken er i ovnen, og middagen er ferdig strøket. Bilen er luket, og plenen har fått et oljeskift. Badebassenget er nypolert og parkert i garasjen. Og alt verktøyet er lagt i fryser`n, matvarene sortert og lagt på plass i kjeller`n. Så nå slapper jeg av med god samvittighet og et velfortjent glass deilig rødsprit!. |
|
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
Er jeg helt dum, skjønner ikke den jeg |
|
|
|
|
#5 |
|
TittelTøs
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2The most important thing to remember when you're raising a child is this: They might grow up to write a book some day.
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Foreldrene til Knausgårds status?
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 29-08-11 kl 22:07. |
|
|
|
|
#9 |
|
fri
|
Folk har vel sluppet opp for kloke visdomsord da. |
|
|
|
|
#10 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2"Kjører til skolen i kø. Hater kø!"
|
|
|
#12 |
|
Tittel og tittel....
|
Det handler vel om at dersom man kjører bil så er det ikke så smart å sende statusoppdateringer på facebook. Da bør man konsentrere seg om å kjøre bil.
|
|
|
#13 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å.
|
|
|
#14 |
|
Superbasinella
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIARDER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere kommer ikke å tørre å kopiere denne |
|
|
|
|
#15 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2D va'n gut som va så tråillåt me dyra på går'n. Hainn sparska gris'n å kua, å jåggå hanin ruint på tune. Da sa mora;"I kveill får du itj nå mat. Du får itj melk når du sparske kua, du får itj kåttlætta når du speinne gris'n å du får itj ægg når du jåggå hanin å hønan" Akkurat da kjæm farin in, å der fer d ei mus åver gølve. Farin speinne t musa, å da varte stilt ei stuinn. Gut'n sjer på mora å sei;"ska du eiller æ sei'e?"... c",)
|
|
#16 |
|
fri
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Må bare dele dagens statuser fra mitt single bekjentskap fra ungdomsstiden, kvinnelig sådann.
|
|
|
|
|
#18 |
|
fri
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Kan jo nevne at det første hun gjør om morgenen når hun våkner er å legge ut slike meldinger:
Og før hun legger seg kommer denne:
Må jo legge til at jeg har vurdert å blokkere henne, men det er så villt at det jo er ganske humor også innimellom. |
|
|
|
|
#19 |
|
Einsam
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Denne så jeg i dag. Syns den var litt artig jeg.
![]() |
|
|