|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2To altaværinga står og fiske på hver sin side av et vann . Plutselig roper den ene altaværingen til den andre: Si meg , kossen kommer man seg overpå til den andre sia av dette vannet . Da svarer den andre altaværingen litt irritert : Din satans fjott du står jo på den andre sia
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
Har Facebook overtatt rollen til russekortene?
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ♥♥♥
|
|
#5 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
|
|
|
#6 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Legen til gamlingen: Jeg trenger en avføringsprøve, urinprøve og en sædprøve av deg.
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Dama -Kan du fikse lekkasjen på badet?"
Min signatur Sist redigert av Che : 18-08-11 kl 18:52. |
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Friends are like underpants...Some crawl up your ass...Some snap under pressure...Some don't have the strength to hold you up...Some get a little twisted...Some support you.....Some are your favorite....Some are cheap and get bent out of shape....And some actually Do cover your ass when you need them too |
|
|
|
|
#10 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Humre...
|
|
#11 |
|
fri
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Fra samme single FB-vennen min: |
|
|
|
|
#12 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Har du noensinne spekuleret over hvorfor A, B, C, D, DD, E, F, G og H brukes til å definere størrelsen på BH? Og har du funnet ut hva bokstavene står for? Okay.. her har du løsningen: (A) Alt for liten enda (B) Bittesmå (C) Chokolekker (D) Deilig (DD) Dobbelt deilig (E) Enorme (F) Falske (G) Gjør dem mindre (H) Hjelp... jeg har falt og kan ikke reise meg! |
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Just found out!!!! With time, women gain weight because we accumulate so much information & wisdom in our heads that when there is no more room, it distributes out to the rest of our bodies. So we aren't heavy , we are enormously cultured, educated & happy. Beginning today, when I look at my butt in the mirror I will think, Good Grief look how smart I am, I must be a genius !! |
|
|
#14 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Uh..
Trenger jeg å nevne at dette kom fra en av de engelske kontaktene mine (igjen)? |
|
|
|
|
#16 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg skjønner bedre og bedre hvorfor min venninne valgte å ta barna med seg og flytte fra England til Norge FØR eldstejenta skulle begynne på skolen... Som hun sier: Synet på barneoppdragelse i England vs Norge er så ulikt at man ikke skulle tro det dreide seg om samme verdensdel, og langt mindre samme tiår. |
|
|
|
|
#17 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Jepp, jeg har hatt noen "diskusjoner" med svigermor, for å si det sånn. Hun gjør i det minste som jeg sier, selvom hun ikke er helt enig. |
|
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg var i byen for å handle, og da jeg kom ut, stod det en politimann og skrev en P-bot. Jeg sa til ham at det var da unødvendig, men han var nok av den sure sorten for han han skrev sannelig ut en til. Jeg ble rimelig irritert så jeg trampet i en sølepytt slik at han ble litt våt! Da gikk han rundt hele bilen og sjekket div. mangler på den gamle Opelen. Ikke mindre enn 3 bøter til ! Men da orka jeg ikke krangle mer og gikk min vei.. Jeg hadde jo min egen bil rett rundt hjørnet... :P
|
|
|
#19 |
|
fri
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2En kompis glemte bryllupsdagen forrige uke. Kona hans ble helt gal. Hun sa: "I morgen tidlig, forventer jeg å finne en gave i oppkjørselen som går fra 0 til 100 på 6 sekunder!!" Neste morgen når kona våknet, så hun ut av vinduet. Der lå en gave innpakket, midt i innkjørselen. Hun åpnet den - og der fant hun en splitter ny badevekt. Min kompis har vært savnet siden fredag... |
|
|
|
|
#20 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Så sjarmerende. |
|
|