Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-11, 21:45   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Gamle folk burde ikke spise helsekost. De trenger alle de konserveringsmidlene de kan få )))

Gammel 17-08-11, 21:48   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

To altaværinga står og fiske på hver sin side av et vann . Plutselig roper den ene altaværingen til den andre: Si meg , kossen kommer man seg overpå til den andre sia av dette vannet . Da svarer den andre altaværingen litt irritert : Din satans fjott du står jo på den andre sia )

(er finnmarking selv)

Gammel 18-08-11, 09:25   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Gamle folk burde ikke spise helsekost. De trenger alle de konserveringsmidlene de kan få )))

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

To altaværinga står og fiske på hver sin side av et vann . Plutselig roper den ene altaværingen til den andre: Si meg , kossen kommer man seg overpå til den andre sia av dette vannet . Da svarer den andre altaværingen litt irritert : Din satans fjott du står jo på den andre sia )

(er finnmarking selv)

Har Facebook overtatt rollen til russekortene?

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 17-08-11, 22:40   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ♥♥♥
Det er barnas uke! Hvis du har ett eller flere flotte barn som du
elsker mer enn du kan beskrive - kopiere og klistre inn denne på
statusen din for en liten stund, men ha dem for alltid i ditt hjerte
♥ ♥ ♥▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬♥♥♥

Gammel 18-08-11, 06:48   #5
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ♥♥♥
Det er barnas uke! Hvis du har ett eller flere flotte barn som du
elsker mer enn du kan beskrive - kopiere og klistre inn denne på
statusen din for en liten stund, men ha dem for alltid i ditt hjerte
♥ ♥ ♥▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬♥♥♥

:snaps out of it: Griper insulinen.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 15:54   #6
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Legen til gamlingen: Jeg trenger en avføringsprøve, urinprøve og en sædprøve av deg.
Gamlingen: Jeg hører så dårlig, hva sa du?
Kona: HAN SPØR ETTER TRUSA DI..... !

Gammel 18-08-11, 18:41   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dama -Kan du fikse lekkasjen på badet?"
- Hvem trur du jeg er? Plumbo-Kongen?"
- Kan du ordnehullet i taket da?"
- Trur du jeg er Byggmester-Bob?
- Hva med bilen da?
.................................-Trur du jeg er Martin Schanke? sa han å gikk.

Da han kom hjem var tingene ordnet, og han spurte:
-Hvem har gjort dette?
Kona:-Nabo`n...
-Hva skulle han ha for jobben?
-Enten kake eller sex" ...
-Javel, hva bakte du?
Hun: -Hvem faen trur du jeg er? Ingrid Espelid?!!

Sist redigert av Che : 18-08-11 kl 18:52.
Che er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 18:50   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Pst, Bauche, du har fått med navnet til vedkommende...

Sist redigert av Salt : 18-08-11 kl 18:58. Årsak: Leif
Salt er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 18:56   #9
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Friends are like underpants...Some crawl up your ass...Some snap under pressure...Some don't have the strength to hold you up...Some get a little twisted...Some support you.....Some are your favorite....Some are cheap and get bent out of shape....And some actually Do cover your ass when you need them too last of all some are full of s**t.

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 19:27   #10
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitat:

Finnmarkingen gikk til lege med eksem i ræva... -Du kan få Hydrokortison, sier legen.... -Ka i hælvete ska æ me Hydro kort i Son? Æ bor jo i Alta og har Essokort der ;-)

Humre...

Gammel 18-08-11, 19:31   #11
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra samme single FB-vennen min:

Heeeyyyy.....jeg skal på TV!!!!
Neste onsdag på TV NORGE.
Programverten og jeg skal snakke om mitt sexliv.....
husk å se på,
det er det programmet som heter "Sporløst forsvunnet"!!!!

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 21:32   #12
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Har du noensinne spekuleret over hvorfor A, B, C, D, DD, E, F, G og H brukes til å definere størrelsen på BH? Og har du funnet ut hva bokstavene står for? Okay.. her har du løsningen: (A) Alt for liten enda (B) Bittesmå (C) Chokolekker (D) Deilig (DD) Dobbelt deilig (E) Enorme (F) Falske (G) Gjør dem mindre (H) Hjelp... jeg har falt og kan ikke reise meg!

annemede er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 22:24   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Just found out!!!! With time, women gain weight because we accumulate so much information & wisdom in our heads that when there is no more room, it distributes out to the rest of our bodies. So we aren't heavy , we are enormously cultured, educated & happy. Beginning today, when I look at my butt in the mirror I will think, Good Grief look how smart I am, I must be a genius !!

Gammel 19-08-11, 12:39   #14
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Uh..

Sitat:

Have to laugh at people who are against spanking. My parents spanked my butt when I had one coming. I didn't hate them. I didn't have trust issues with them because of it. I didn't fear them. But I darn sure respected them! I learned what my boundaries were, and knew what would happen if I broke them. I wasn't abused, I was disciplined....*Re-post if you got your butt smacked and survived it - God put extra padding back there for a reason. I ♥ and RESPECT my parents for it.

Trenger jeg å nevne at dette kom fra en av de engelske kontaktene mine (igjen)?

Neket er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 12:46   #15
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så sjarmerende!

Gammel 19-08-11, 13:49   #16
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner bedre og bedre hvorfor min venninne valgte å ta barna med seg og flytte fra England til Norge FØR eldstejenta skulle begynne på skolen... Som hun sier: Synet på barneoppdragelse i England vs Norge er så ulikt at man ikke skulle tro det dreide seg om samme verdensdel, og langt mindre samme tiår.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 13:56   #17
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg skjønner bedre og bedre hvorfor min venninne valgte å ta barna med seg og flytte fra England til Norge FØR eldstejenta skulle begynne på skolen... Som hun sier: Synet på barneoppdragelse i England vs Norge er så ulikt at man ikke skulle tro det dreide seg om samme verdensdel, og langt mindre samme tiår.

Jepp, jeg har hatt noen "diskusjoner" med svigermor, for å si det sånn. Hun gjør i det minste som jeg sier, selvom hun ikke er helt enig.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 22-08-11, 23:02   #18
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
minimee er litt kul
Standard

Jeg var i byen for å handle, og da jeg kom ut, stod det en politimann og skrev en P-bot. Jeg sa til ham at det var da unødvendig, men han var nok av den sure sorten for han han skrev sannelig ut en til. Jeg ble rimelig irritert så jeg trampet i en sølepytt slik at han ble litt våt! Da gikk han rundt hele bilen og sjekket div. mangler på den gamle Opelen. Ikke mindre enn 3 bøter til ! Men da orka jeg ikke krangle mer og gikk min vei.. Jeg hadde jo min egen bil rett rundt hjørnet... :P

Gammel 19-08-11, 14:56   #19
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En kompis glemte bryllupsdagen forrige uke. Kona hans ble helt gal. Hun sa: "I morgen tidlig, forventer jeg å finne en gave i oppkjørselen som går fra 0 til 100 på 6 sekunder!!" Neste morgen når kona våknet, så hun ut av vinduet. Der lå en gave innpakket, midt i innkjørselen. Hun åpnet den - og der fant hun en splitter ny badevekt. Min kompis har vært savnet siden fredag...

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 15:02   #20
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Så sjarmerende.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.