|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Reiser dere på Syden-/badeferie i sommer? | |||
| Ja, vi skal til/er/har vært i Syden-strøk. |
|
80 | 43,24% |
| Tja, vi skal til/er/har vært i Syden-strøk, men har/hadde mer høyverdige planer enn soling. |
|
5 | 2,70% |
| Nei, men det blir/ble en slik ferie på et annet tidspunkt i 2011. |
|
10 | 5,41% |
| Nei, vi har ikke råd. |
|
20 | 10,81% |
| Nei, vi har/hadde andre planer. |
|
55 | 29,73% |
| Nei, vi har ikke sommerferie i år. |
|
3 | 1,62% |
| Annet |
|
12 | 6,49% |
| Deltakere: 185. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Vi var ei uke på Mallorca i månedsskiftet juni/juli. Sånn helt egentlig skulle de pengene gå til oppgradering av utområdet her, men så trengte vi plutselig sol, bad og god tid sammen mer enn fint uteområde, så da ble det sånn. Vel anvendte penger, forresten.
|
|
|
#2 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Vi oppsøker varmen, men ikke i "syden", men i Florida. Perfekt temperatur med 35-38 grader.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 21-07-11 kl 04:13. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Nei, ingen badeferie. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Vi reiser til Hellas om en uke, i 14 dager.
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?
Jeg tenker motsatt, som Dixie. Min følelse er Borte best, hjemme bra og jeg blir alltid rammet av postferieblues. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Nei vi valgte å reise til en plass som har nydelige sandstrender med kjølige 8 grader i vannet. Ikke mye bading denne ferien altså.
|
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Vi er fortsatt på ferie, i sør-Spania og har to deilige dager igjen..
|
|
|
|
#10 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Vi skal være i Kroatia i to uker. Reiser om ca en uke. GLEDER OSS VEEEEELDIG!!!!
|
|
|
|
#11 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Jepp, vi skal til Spania som vanlig
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Nei, ingen spesielle planer i år.
|
|
|
#13 |
|
geskjeftig
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Mjæ. Vi skal nok bade en god del i sommerferien, men reiser nordover.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Badeferie har jeg i grunnen ikke vært mye på i det hele tatt, men ser ikke bort i fra at det kan bli noen sydenturer fremover. I år har vi drevet og fått baby, og så skal vi til Sunnmøre på ferie seinere i sommer. Blir neppe bading der.
|
|
|
|
#16 |
|
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Ikke syden iår. Men badefeire har det vært for ungene. De har badet hver dag når vi var på hytten uansett vær. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Ja, vi har leid stort hus med badebasseng sammen et vennepar, i Sør Spania ble det i år, kom akkurat hjem. Helt nydelig å stå opp hver dag og slippe å lure på om det regner, blåser, varmt, kaldt and so on. Lange frokoster og middager i friluft, ungene mer under enn over vann, noen utflukter, ettermiddagscava ved bassenget, ut på restaurant når vi ikke gadd å lage mat, kortspill og vin i varme fløyelsnetter. Deilig. Jeg må har noen uker med garantert varme og sol hvert år.
|
|
|
#18 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Oh yes, Kreta kaller om et par uker og det blir Sydenferie med stor S.
|
|
|
#19 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Vi har hatt badeferie i Danmark. Med 12 av 14 dager med sol og temp godt over 25 grader, har vi til tider hatt det nesten for varmt. Basseng på campingene er i alle fall gull verdt!
|
![]() |
|
|