|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
19-07-11, 23:37 | #1 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
|
Muffins, velprøvd oppskrift?Småtrolla fyller ett år snart. De har aldri smakt kake og slikt men tenkte at de skulle få dykke ned i hver sin muffins når vi feirer de. Har omtrent tusen ting som skjer før vi drar på ferie til mine foreldre og får følgelig ikke tid til å prøve oppskrifter på forhånd.
19-07-11, 23:43 | #2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
|
Sv: Muffins, velprøvd oppskrift?Jeg har flere ganger laget kjempegode eplemuffins, fant oppskrift på detsoteliv.no |
19-07-11, 23:52 | #3 |
Dig for victory!
|
Sv: Muffins, velprøvd oppskrift?Harriet sin oppskrift er god og lettvin og man kan tilsette hva det skal være - vi lagde to varianter i går, blåbær og sjokolade. (Jeg hadde litt vanilje i også, forresten). De er like gode uten noe ekstra i. Den lille slikkmunnen her er vill etter dem.
20-07-11, 00:25 | #4 |
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Muffins, velprøvd oppskrift?Jeg lager Sokk sine muffins med revne gulrøtter. Det blir veldig godt. Du vil også se min lovprsning av dem i oppskriftstråden.
20-07-11, 23:26 | #5 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
|
Sv: Muffins, velprøvd oppskrift?Hmm...aner meg det kan ende opp med to-tre sorter; om ikke alt til samme feiring(feirer noen dager i forveien hjemme hos familien min. Skal ha lunsjsamling av stort og smått, som har tid og lyst, som vi omgåes med til daglig). Hadde faktisk klart å tenke på å lage eplemuffins selv, er veldig glad i eplekake - med krem!