|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Så fryktelig.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stakkars søstrene dine! |
|
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Hun har fortalt dette til politiet, antar jeg? Hvis ikke bør hun gjøre det raskest mulig.
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Da jeg hørte fra henne jobbet hun med å få kontakt med politiet. Antar hun har fått tak i dem nå. Stakkars!
|
|
#7 |
|
Travelt opptatt
|
Det er ikke noe problem så vidt jeg vet. Kunstgjødsel, gruvedrift, dårlig sikrede militæranlegg, anleggsarbeid av ulike typer, eller forskjellige typer kjemikalielaber og lagre. Oppskriftene ligger på internett, eller så kan han ha militær bakgrunn og trening.
|
|
#8 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er blitt funnet en bil med en bombe i, da de arresterte mannen.
|
|
#9 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er helt forferdelig og grusomt. Hva i alle dager skjer med verden.
|
|
|
#10 |
|
ctrl+z
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det du sier gir ingen mening, Darth. Hvorfor diskusjonen i det hele tatt kom opp er fordi noen setter likhetstegn mellom terror og muslimer. Det er det som gjør meg så eitrende opprørt.
|
|
#16 |
|
Ekvilist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det blir veldig ironisk dersom det viser seg at det er en av "deres egne" (medrasister) som står bak dette. Men nå skal jeg ikke delta i noen spekulering videre. Det er opplyst at man vet hvilket miljø gjerningsmannen kommer fra, så vi får nok ganske raskt en avklaring.
|
|
#17 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!So vere vigd til Hel
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har lest litt på forskjellige forum og det som tidligere i dag var kommentarer om at de jævla muslimene måtte hives ut av landet, er nå kommentarer om at det jaggu ikke er rart at folk blir så frustrert over innvandringspolitikken her til lands at de til slutt sprekker. Så selv om det ikke var en muslim, så var det jo egentlig innvandringen sin skyld.
|
|
#19 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det har jeg og lest, Barbarella. |
|
|
|
|
#20 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Det var vel akkurat dette noen nevnte i noen innlegg foran her at kom til å skje.
![]() |
|
|