Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Ny pers

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-11, 18:09   #1
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny pers

Er skikkelig stolt av meg selv i dag. Teamet til Hubbien skulle syke Glommastien ( i Fredrikstad) 2 ganger for å få mengdetrening. Jeg tenkte jeg skulle være med på den ene runden og ta byferja over til bilen igjen.

Men da vi var ved ferja hadde jeg ikke lyst å ta den, men være med tilbake. Som tenkt så gjort.

Rumpa gjorde KJEMPEVONDT da det var en halv mil igjen. Men da vi kom til stasjonen og hadde tilbakelagt 5,5 mil var jeg STORFORNØYD!! Og dette på 3 timer og 23 minutter.

Dette er ny pers for meg. Det lengste jeg har syklet i år før var 4,2 mil på 3 timer, så jeg er storfornøyd med å både få opp hastigheten og klare å sykle lenger.

Forrige søndag syklet jeg glommastien en gang (det er 2,8-2,9 mil) på 2 timer og 9 minutter, så det er jo vanvittig mye bedre denne gangen, men nå syklet vi 4 stykker, mens forrige søndag syklet jeg alene.

Jeg er bare så stolt av meg selv!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 18:18   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny pers

Kjempebra! Gratulerer!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 18:46   #3
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny pers

WOW! Kjempebra!

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 18:57   #4
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.059
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny pers

Det er deilig å kjenne at kroppen fungerer. Gratulerer

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 19:16   #5
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Ny pers

Så bra!!

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 20:35   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny pers

Så bra!! Dere som sykler, har dere sykler kjøpt inn til det, eller bruker dere å ta vanlige sykler....?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 20:49   #7
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.650
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny pers

Flott!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 20:58   #8
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny pers

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Så bra!! Dere som sykler, har dere sykler kjøpt inn til det, eller bruker dere å ta vanlige sykler....?

Jeg kjøpte sykkel på tilbud da de stengte en sportsbutikk her i nabolaget. Betalte 3000 for den.

Den heter Merida Juliet Birkebeiner Speed disk. Det er en terrengsykkel.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 21:50   #9
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.059
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny pers

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Så bra!! Dere som sykler, har dere sykler kjøpt inn til det, eller bruker dere å ta vanlige sykler....?


Jeg har en racer for landevei, en terrengsykkel for skogen og en hybrid som brukes til og fra jobb.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 21:51   #10
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny pers

Så flott! Gratulerer!

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 23:03   #11
amelia
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 386
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: Ny pers

så moro! Gratulerer! Har aldri syklet Glommastien jeg, men kunne godt tenkt meg det engang selvom det ville blitt mer som en søndagstur-heldagsutflukt for mitt vedkommende

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 23:05   #12
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny pers

Wow! Gratulerer!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 11:45   #13
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Ny pers

Imponerende

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 11:49   #14
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.934
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny pers

Kjempebra

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 15:03   #15
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ny pers

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no