Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 21:03   #1
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Jeg skal hjem til fjells.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:05   #2
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Skal gjøre skolearbeid, kose meg og pusse opp litt kanskje.

Gammel 13-03-07, 21:06   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Reise til hjembyen min! Skal bli fint å treffe familie og venninner, slappe av, og få litt barnevakt.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:15   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal til fjells, fra palmefredag til 1.påskedag regner jeg med
Hvertfall hvis det blir bra vær. Gå på ski og bare kose oss

Gammel 13-03-07, 22:41   #5
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Håper på fint vær og skal ta dagsturer opp til vårt favorittsted. Der fisker vi, kjører akebrett og går på ski. Vi lager også mat ute og steker vafler på bålet

Jeg skal også skrive litt på hovedoppgaven...

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 00:06   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Same procedure as every year Det er den ene gangen i året vi tar turen til svigers. Heldigvis er de oftere hos oss. Lettere å flytte to mennesker så langt, enn oss fem.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 09:21   #7
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Vi skal flytte!

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:45   #8
Mrs. Aspen
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2007
Mrs. Aspen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg begynner i ny jobb 19. mars og føler jeg må jobbe. Mannen begynner jo permisjonen sin 1. april. Når jeg jobber skal vi være hos svigers utenfor Stavanger (jeg skal bo der til vi overtar nytt hus i juli ). Fridagene tar vi i leiligheten vår i Drøbak..
Vi har heller ikke hytte og det er dyrt å leie i påsken, så derfor tar vi en langweekend til Paris 1. mai helga. Bestilte for lenge siden og fikk veldig billige billetter.

Mrs. Aspen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 06:59   #9
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Vi har hytte, men snøen begynner å bli såpass råtten der oppe, at vi tar det med ro i solveggen som jeg har bestilt her hjemme. Hagen er snart fri for snø og ungene kan ta ut syklene, så vi skal nyte våren hjemme.

Gammel 17-03-07, 16:43   #10
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi skal jobbe mandag og tirsdag i påskeuka, onsdag reiser vi opp til svigers som bor oppe i dalen

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:03   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drømmer om drømmepåske til fjells, men det blir vel ikke det. Dvs. det blir vel fjell, men været har jeg ikke helt troen på.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:03   #12
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi blir nok hjemme, håper mannen tar fri 2-3 dager,
Hadde bestilt oss tur til Kypros i påsken, men da mange sa at det kunne være veldig ustabilt vær der på den tiden, så avbestilte vi den og bestilte en tur til Mallorca i juni i stedet.

Gammel 13-03-07, 21:31   #13
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal jobbe ukedagene, så drar vi opp på Hallingskarvet.
Jeg gleder meg SÅ mye. Not. Ikke innlagt vann og utedo. Vannet er greit nok, men utedoen ...

Gammel 13-03-07, 21:32   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg skal jobbe ukedagene, så drar vi opp på Hallingskarvet.
Jeg gleder meg SÅ mye. Not. Ikke innlagt vann og utedo. Vannet er greit nok, men utedoen ...

Jeg har vokst opp med hytte uten vann, strøm og do. Mangel på vann og strøm er greit. Utedo er bæsj.

Gammel 13-03-07, 21:32   #15
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal noe så festlig som å jobbe og pugge til eksamen.

Gammel 13-03-07, 21:39   #16
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi drar på hytta lørdag i palmehelga og blir nok på hytta til 1. påskedag. Det blir andre påsken på egen hytte, så vi gleder oss veldig! Hele gjengen har fri hele påsken. Med hytte på fjellet så blir det ski, bål, Kvikk Lunsj og appelsiner en drøy uke til ende. Finvær er selvsagt bestilt

Gammel 13-03-07, 21:37   #17
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal ha en hel uke med ferie, det skal bli så godt!
Vi har et lite luksusproblem; vi har to hytter å velge mellom. Men i år skal vi på den nybygde hytta til svigers. Drar onsdag og blir til 2.påskedag.
Mulig vi drar på hytta til mine foreldre palmehelga.

Jeg synes det er noe med hyttekosen med utedo og ikke innlagt vann, jeg.
Men i år blir det både dusj, innedo og dvd.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:39   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal til København. Tar båten ned og opp, og to netter på hotell der nede (sistnevnte med badeland). Vi synes disse båtene er helt utmerket ferieform med barn, ting er så godt tilrettelagt.

Vi liker å reise bort i feriene våre, og bruker farlig mye penger på ferie.

Gammel 13-03-07, 21:42   #19
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi skal flytte.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 20:08   #20
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Vi skal til København. Tar båten ned og opp, og to netter på hotell der nede (sistnevnte med badeland). Vi synes disse båtene er helt utmerket ferieform med barn, ting er så godt tilrettelagt.

Litt avsporing fra tråden, men vi har også snakket om en Købentur til sommeren, men hvordan er det å få en 2-åring til å sove i lugaren? Er det noen barneseng der? Sitter dere bare klemt opp i en køye og hvisker sammen etter at barnet er lagt? Vi ser liksom for oss at det blir litt stusslig.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.