|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg skal hjem til fjells. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Reise til hjembyen min! Skal bli fint å treffe familie og venninner, slappe av, og få litt barnevakt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Håper på fint vær og skal ta dagsturer opp til vårt favorittsted. Der fisker vi, kjører akebrett og går på ski. Vi lager også mat ute og steker vafler på bålet |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Same procedure as every year |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal flytte! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg begynner i ny jobb 19. mars og føler jeg må jobbe. Mannen begynner jo permisjonen sin 1. april. Når jeg jobber skal vi være hos svigers utenfor Stavanger (jeg skal bo der til vi overtar nytt hus i juli |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi har hytte, men snøen begynner å bli såpass råtten der oppe, at vi tar det med ro i solveggen som jeg har bestilt her hjemme. Hagen er snart fri for snø og ungene kan ta ut syklene, så vi skal nyte våren hjemme.
|
|
|
#10 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal jobbe mandag og tirsdag i påskeuka, onsdag reiser vi opp til svigers som bor oppe i dalen
|
|
|
#11 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Drømmer om drømmepåske til fjells, men det blir vel ikke det. Dvs. det blir vel fjell, men været har jeg ikke helt troen på.
|
|
|
#12 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi blir nok hjemme, håper mannen tar fri 2-3 dager,
|
|
|
#13 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg skal jobbe ukedagene, så drar vi opp på Hallingskarvet.
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?
Jeg har vokst opp med hytte uten vann, strøm og do. Mangel på vann og strøm er greit. Utedo er bæsj.
|
|
|
#15 |
|
Den som gir seg...
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg skal noe så festlig som å jobbe og pugge til eksamen.
|
|
|
#16 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi drar på hytta lørdag i palmehelga og blir nok på hytta til 1. påskedag. Det blir andre påsken på egen hytte, så vi gleder oss veldig! Hele gjengen har fri hele påsken. Med hytte på fjellet så blir det ski, bål, Kvikk Lunsj og appelsiner en drøy uke til ende. Finvær er selvsagt bestilt
|
|
|
#17 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal ha en hel uke med ferie, det skal bli så godt! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal til København. Tar båten ned og opp, og to netter på hotell der nede (sistnevnte med badeland). Vi synes disse båtene er helt utmerket ferieform med barn, ting er så godt tilrettelagt.
|
|
|
|
#20 |
|
I mål
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?
Litt avsporing fra tråden, men vi har også snakket om en Købentur til sommeren, men hvordan er det å få en 2-åring til å sove i lugaren? Er det noen barneseng der? Sitter dere bare klemt opp i en køye og hvisker sammen etter at barnet er lagt? Vi ser liksom for oss at det blir litt stusslig. |
|
|
|
![]() |
|
|