|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetFerdig!! Før og etter.
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetHepphepp! ENDELIG ferdig med stuebordet. Det ble kanonfint, synes jeg.
|
|
|
#5 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetForrige søndag hadde meg og to venninner verksteds-dag, i snekkerverkstedet vårt. Planen for dagen var å lage et hylle-hus a la Bloomingville etc. Det tok søren meg h e l e dagen, men som vi koste oss!
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetEndelig kan jeg vise det til alle! Mannen har vært tre dager på jobbreise og jeg har malt soverommet! Er så fornøyd.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet
Takk!
|
|
|
#12 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetDet ble veldig lekkert! Og de skoskapene, altså, veldig fine. Men er det mye styr å tapetsere dem? Skjærer du tapetet nøyaktig til etter liming? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetTakker!
|
|
|
#15 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetOi, oi. Jeg har egentlig masse å bidra med her, men er noldus på å legge inn bilder. Hvordan får jeg bilder fra iphonen inn hit egentlig. Jeg har pusset opp en loftstue, og 2 kommoder bare den siste mnd.
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetJeg liker julekort-utstillings-treet mitt! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetDet var kjempefint Krem. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetKjempefint! Er det elektrikertape?
|
![]() |
|
|