Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Rockeulven for 4 og 1/2-åring?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-11, 10:59   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rockeulven for 4 og 1/2-åring?

Nationaltheaterets forestilling. Det står anbefalt fra 5 år, så jeg er i tvil. Han vil mangle 4-5 måneder på det.

Går det, tror dere? Det begynner å bli sårt at de andre får være med på slikt, og ikke han...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:03   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rockeulven for 4 og 1/2-åring?

Om det er den samme som er gått på Trøndelag Teater så er det mye veldig gøy og noe ganske trist - ikke så veldig skummelt, egentlig. Det kommer litt an på hvordan 4,5åringen er - om han er av typen som synes ting lett blir trist og skummelt eller ei.

(I trondheim startet de forestillingen med at man så at skuespillerne ble sminket - det gjorde det hele litt ufarlig. I tillegg pratet Ulven med barna (før han var ferdig sminket) om at dette var teater og sånn....)

Fantastisk flott stykke er det iallefall - uten at jeg kom med et godt svar.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:04   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rockeulven for 4 og 1/2-åring?

Jeg er ikke så redd for at han skal synes det er skummelt, mer redd for at han skal kjede seg og bli urolig, egentlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:04   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rockeulven for 4 og 1/2-åring?

Vesla var på det da hun var rett under 4,5 år. Skummelt, men absolutt ikke verre enn at hun storkoste seg. Hun er forøvrig en engstelig sjel og slett ikke tøff når det kommer til kino/film/teater så jeg vil tippe gutten din takler det helt fint. Vi var på en amatøroppsetning som var breathtaking fantastisk og det var umulig å kjede seg for noen tror jeg. Det er en veldig medrivende og spennende forestilling.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:05   #5
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rockeulven for 4 og 1/2-åring?

Tror det blir supert jeg. Morsom forestilling.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:06   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rockeulven for 4 og 1/2-åring?

Jeg tror ikke han kjeder seg. Den er veldig artig altså. Jeg lo så jeg gråt. Litt langdryg når den er trist kanskje? Jeg så den uten barn, men det var veldig mange barn på forestillingen og det var ikke mye uro å registrere. (Nå er det jo ikke akkurat samme forestilling, men ser for meg at den er ganske lik - sånn utenom at de ikke synger på trøndersk vil jeg tro...)

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no