Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Gått ut på dato??

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 23:53   #1
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Gått ut på dato??

Du skjønner du har blitt eldre når det står nederst på rulleteksten på en film fra din ungdom : "soundtrack available on cassette and records".

Cd, hva er det??

  Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:17   #2
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.932
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Eller når du nevner store helter for ungdom og de ser uforstående på deg; The Beatles? Hvem?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:40   #3
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gått ut på dato??

De som sier hvem til The Beatles må være veldig unge

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:49   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Tutta:

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

De som sier hvem til The Beatles må være veldig unge

Ja, det er da helt skandalöst! Unge og/eller veldig dårlig oppdratt, vil jeg nesten si. Beatles burde väre barnelärdom! Jeg skal i alle fall sörge for at den musikken kommer inn med morsmelka her i huset, slik den gjorde for broder'n og meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:49   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.695
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Jeg synes også det er morsomt når "min" musikk kommer tilbake. Guns'n'roses feks.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:50   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg synes også det er morsomt når "min" musikk kommer tilbake. Guns'n'roses feks.

Tilbake? Har Guns'n'Roses värt borte?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:53   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tutta:


Ja, det er da helt skandalöst! Unge og/eller veldig dårlig oppdratt, vil jeg nesten si. Beatles burde väre barnelärdom! Jeg skal i alle fall sörge for at den musikken kommer inn med morsmelka her i huset, slik den gjorde for broder'n og meg.

Enig! Min far var besatt av The Beatles hele sitt liv, og jeg og min bror har fått dem inn med morsmelka. Elsker dem vi også.

Jeg blir faktisk litt sint når jeg hører folk spørre om hvem Beatles er, eller hvem i huleste John Lennon var. Hallo? Jeg kan ikke omgås så lite intelligente mennesker.

Det beste er jo når ungdommen tror alle remixene av 70- og 80-tallsmusikk er originaler.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:56   #8
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gått ut på dato??

"Ååå nei! Båndsalat! Gidder du snu kassetten? Den sangen er på slutten av kassetten, kan du sette på kaffen mens jeg spoler?".
Godt verden går fremover ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:56   #9
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.


Det beste er jo når ungdommen tror alle remixene av 70- og 80-tallsmusikk er originaler.

Ja,hva handler det om?? Typisk noe min lillesøster kunne ha sagt .

  Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:57   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enig! Min far var besatt av The Beatles hele sitt liv, og jeg og min bror har fått dem inn med morsmelka. Elsker dem vi også.

Jeg blir faktisk litt sint når jeg hører folk spørre om hvem Beatles er, eller hvem i huleste John Lennon var. Hallo? Jeg kan ikke omgås så lite intelligente mennesker.

Dette må jeg si meg helt enig i! Det er faktisk noe av bakgrunnen for min misnöye med Idol-Ali, må jeg innrömme. Videre skåret Idol-Aleksander en del minuspoeng da han aldri hadde hört A-has "I've Been Losing You". Ikke at han stod så höyt i kurs i utgangspunktet heller, altså - og ingen må tro at jeg slavisk fulgte Idol for fjerde sesong på rad.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:57   #11
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

"Ååå nei! Båndsalat! Gidder du snu kassetten? Den sangen er på slutten av kassetten, kan du sette på kaffen mens jeg spoler?".
Godt verden går fremover ...

  Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:58   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

"Ååå nei! Båndsalat! Gidder du snu kassetten? Den sangen er på slutten av kassetten, kan du sette på kaffen mens jeg spoler?".
Godt verden går fremover ...

He-he, nesten så jeg savner den tida da det var både mulig og vanlig å slite ut kassetter pga intens gjenbruk av favorittsangene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 12:07   #13
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

He-he, nesten så jeg savner den tida da det var både mulig og vanlig å slite ut kassetter pga intens gjenbruk av favorittsangene.

Mimre mimre.....

  Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 13:03   #14
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.695
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dette må jeg si meg helt enig i! Det er faktisk noe av bakgrunnen for min misnöye med Idol-Ali, må jeg innrömme. Videre skåret Idol-Aleksander en del minuspoeng da han aldri hadde hört A-has "I've Been Losing You". Ikke at han stod så höyt i kurs i utgangspunktet heller, altså - og ingen må tro at jeg slavisk fulgte Idol for fjerde sesong på rad.

Er det ikke dette som er allmenndannelse?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 16:43   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Er det ikke dette som er allmenndannelse?

Hva da - å se på Idol?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:06   #16
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.932
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

De som sier hvem til The Beatles må være veldig unge

Ja, de er unge, men allikevel.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det beste er jo når ungdommen tror alle remixene av 70- og 80-tallsmusikk er originaler.

Hva? Er det ikke A1 som originalt har Take on me?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:11   #17
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ja, de er unge, men allikevel.



Hva? Er det ikke A1 som originalt har Take on me?

  Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:44   #18
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.695
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hva da - å se på Idol?



Joda, i alle fall de innledende rundene.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:50   #19
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.



Joda, i alle fall de innledende rundene.

Innrømmer at jeg gjerne ser Idol.Det beste med hele idol er dommerne og de de innledende rundene.

  Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 22:27   #20
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gått ut på dato??

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hva? Er det ikke A1 som originalt har Take on me?

Eller som en på 19 i min klasse sa: Er det ikke en kjent sang som heter Aha da

Han hører nesten bare på trance/happyhardcore(hva enn det er??) da, men alikevel.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no