Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kjøpt meg iPad – hjelp!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-11, 21:45   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Kjøpt meg iPad – hjelp!

Er hjemme fra NY og med meg hjem er en hvit nydelig iPad.
Men jeg trenger visst litt hjelp. Jeg kjøpte den mye for å bruke den til å lese bøker. Nå har jeg prøvd å kjøpe ebøker på flere forskjellige nettsteder men jeg får jo ikke betalt. Bla la la støtter ikke Java sier den. Hva skjer, får jeg ikke kjøpt ting på iPaden? Og hvis ikke, hvordan skal jeg da få brukt den til å lese
Og en helt annen ting, kan jeg koble fra den fantastisk irriterande stavekontrollen?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 12:14   #2
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøpt meg iPad- hjelp!

Apple støtter ikke java, da hadde de jo ikke kunnet bestemme, ned til minste detalj, hva du skal få lov å bruke iPaden deres til.
Dette er, ifølge eple-fans, ikke et problem, for onkel Steve har sagt at java er noe tull, og da er det bare sånn, og resten av verden må tilpasse seg hvilke standarder Apple føler for å støtte.
Så du må bruke en pc til å kjøpe ting på, og så kan du bruke det på iPaden, hvis det er noe onkel Steve har forhåndsgodkjent, da ;P

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 12:17   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.474
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøpt meg iPad- hjelp!

Eller så laster du ned kindle-app'en og kjøper bøker på amazon, one-click!! Dvs. hvis du vil lese på engelsk. I my Ipad!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 12:34   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpt meg iPad- hjelp!

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Eller så laster du ned kindle-app'en og kjøper bøker på amazon, one-click!! Dvs. hvis du vil lese på engelsk. I my Ipad!

Sånn gjør jeg det også. Det er nesten for lett å kjøpe bøker. :har altfor lang liste med uleste bøker:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 12:36   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.934
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpt meg iPad- hjelp!

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Eller så laster du ned kindle-app'en og kjøper bøker på amazon, one-click!! Dvs. hvis du vil lese på engelsk. I my Ipad!

jepp

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 14:35   #6
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpt meg iPad- hjelp!

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Eller så laster du ned kindle-app'en og kjøper bøker på amazon, one-click!! Dvs. hvis du vil lese på engelsk. I my Ipad!

Aha! Takk. Da får jeg lest Vil helst lese på norsk, men får se det å lese på engelsk som bra trening.
Bortsett fra at jeg ikke får betalt på den så er jeg veldig forelsket i iPaden

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 15:53   #7
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpt meg iPad- hjelp!

Sjekk ut bokskya

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 17:30   #8
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpt meg iPad- hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Sjekk ut bokskya

Takk, skal sjekke det ut.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 17:32   #9
Morgaine
Aquademiker
 
Morgaine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 278
Morgaine er litt kulMorgaine er litt kul
Standard

Sv: Kjøpt meg iPad- hjelp!

Disse tipsene tar jeg til meg også

Morgaine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 18:02   #10
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpt meg iPad- hjelp!

M.bokskya.no

Bøker kan kjøpes gjennom de fleste bokhandlerne på nett... Libris.no ark.no nordli.no osv

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no