Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-11, 11:26   #61
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.086
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

JEg fant en serie på sv1 eller 2 som het Lykke, om noen som jobbet sammen. Har bare sett en episode, for sist mandag var det Vm eller no, men den går i kveld kl 2100. Sånn litt enkelt, koselig. Dansk.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 13:41   #62
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.018
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Graham Norton show er kult, fredager på TvN. (Repriser akkurat nå, men har du ikke sett det før gjør det ingenting.)

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 23:03   #63
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.881
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Amerikanerne i Alt for Norge er sjarmerende nok i år også.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 00:39   #64
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.555
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Den britiske serien Elskerinner på Nrk1. Hver tirsdag, seint.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 08:09   #65
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Downton Abbey kommer snart med sesong 2 på NRK. Men da bør du få med deg sesong 1 først.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 08:09   #66
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.701
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Downton Abbey kommer snart med sesong 2 på NRK. Men da bør du få med deg sesong 1 først.

Åh - vet du når?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 08:11   #67
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Åh - vet du når?

Nei, prøver å finne ut. Så en teaser på NRK i helgen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 08:16   #68
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.658
Blogginnlegg: 262
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Jeg liker dokumentarer, nrk2. Og naturprogrammer.
Ikke sånn ved første øyekast, men jeg har en tendens til å bli solgt etterhvert. Og så føler man at man har sett på noe skikkelig etterpå, ikke bare søppel avløst av reklame.

For eksempel så jeg hele Joannas reise ned/opp Nilen i sommer da jeg var på det dårligste. Da lærte jeg f.eks. at man spiser bare bønner i Afrika, om man ikke spiser kjøtt. Og at tilsynelatende blir man ikke et sosialt utskudd likevel.

Eller jeg så et rørende program om gnuer som er på stadig vandring over steppene, og som risikerer/ofrer livet hver gang de skal krysse en elv. For der bor jo krokodillene. Den lyden gnuer lager når de er i ei elv og hele bakenden er inni krokodille-kjeften er en lyd jeg aldri hadde hørt før.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 08:17   #69
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.658
Blogginnlegg: 262
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nei, prøver å finne ut. Så en teaser på NRK i helgen.

Det blir fint med sesong 2! Selv om jeg gikk glipp av siste episode av forrige sesong. Skjønner ikke hva jeg var opptatt med, vi gjør jo aldri noe på kveldene her i huset.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 08:17   #70
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Den der Nilen-serien så vi en del på også, Appelsin. Ganske bra!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 13:02   #71
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Ikke mye spennende å se, har prøvd noen kvelder nå å bla igjennom - men ender med å skru av - vi ser på "Northern exposure" serien (har boksen) - for 2. gang nå - den er koselig

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 13:28   #72
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Man trenger ikke TV når man har Wordfeud.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 14:00   #73
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Jeg prøvde meg på "Gøy på Landet" (som sjåar, ikkje deltagar ), og jeg blir helt sprø av alle gjentagelsene. Klippene om hvem som er med går om og om igjen, og etter hver reklamepause får man se hva som har skjedd og hva som skal skje, og så er det på an igjen med hvem som er med, hva de skal, hvor de skal besøke ogogog

Jeg ser 71 grader nord, Ungarskvinnen, Grey's Anatomy og så finner jeg mye gøy på Discovery og History innimellom. TV4 Fakta eller hva den heter har den engelske og australske versjonen av "Politiet". Moro!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 17:30   #74
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.018
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Downton Abbey kommer snart med sesong 2 på NRK. Men da bør du få med deg sesong 1 først.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no