Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mye blåser det her nå tro!?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-11, 23:02   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hvor mye blåser det her nå tro!?

Hvor mange meter per sekund vet jeg ikke, men det har ikke blåst slik som dette på all den tid ... For ikke har jeg opplevd maken, selv om jeg har vært borti langt sterkere vind, dog ikke veldig ofte.

Jeg hørte først durabelig smell fra kjøkkensiden av huset og tenkte det var tørkestativet ute som falt over ende, som normalt. Men neida, etter kort tid, på vei ut på kjøkkenet, var det noe som ikke stemte og etter en liten stund oppdaget jeg at det var sprossene på begge kjøkkenvinduene som var blåst tvert av! Ikke lenge etterpå hørte jeg et nytt drønn, etterfulgt av en slags slepende lyd ...ehm, trenger jeg å si at jeg et øyeblikk ble vanvittig husredd!? Nu vel, jeg sa til meg selv at det nok bare var vinden som spilte et puss igjen, og joda - det viste seg at to av spisestolene ute rett og slett har tatt seg en flyvetur på en 4-5 meter før de ble stanset av en murvegg, og inviterte like godt med seg to av tre søppeldunker i samme sleng. I tillegg har sykkelvognen tatt seg en trilletur helt på egenhånd, og en Baden-Baden stol har tatt firsprang opp til et platå/nivå på terrassen en halvmeter lenger opp en der den opprinnelig stod.

Fantastisk!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.