Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har ungene dine cherrox?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Har dine unger cherrox?
Ja, det er obligatorisk 73 45,34%
Ja, men brukes bare litt 30 18,63%
Nei 51 31,68%
Obligatorisk tullesvar 7 4,35%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-11, 16:15   #161
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ungene dine cherrox?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns i grunn ikke min "ikke særlig sunn" er en veldig anderledes uttalelse enn din "ikke optimal".

Hva er det med oss to og kverulering?! Også over cherrox? (Mao: du har helt rett!)

__________________

Kanina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:19   #162
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ungene dine cherrox?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hva er det med oss to og kverulering?! Også over cherrox? (Mao: du har helt rett!)



Og hva vet vel jeg, sønnen min har aldri hatt det. Så jeg uttaler meg selvfølgelig herlig fordomsfullt om noe jeg bare husker som kjipt fra min egen barndom.

Øl en dag? Eller - øl på meg og vin på deg? Jeg tror jeg skal kvitte meg med noen flere bøker snart.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:20   #163
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ungene dine cherrox?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Og hva vet vel jeg, sønnen min har aldri hatt det. Så jeg uttaler meg selvfølgelig herlig fordomsfullt om noe jeg bare husker som kjipt fra min egen barndom.

Øl en dag? Eller - øl på meg og vin på deg? Jeg tror jeg skal kvitte meg med noen flere bøker snart.

Gjerne det! Så kan jeg ta med meg noen cherrox og demonstrere for deg!

__________________

Kanina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:24   #164
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ungene dine cherrox?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Gjerne det! Så kan jeg ta med meg noen cherrox og demonstrere for deg!

Deal! Så lenge du ikke smitter meg med fotsopp så.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 17:02   #165
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ungene dine cherrox?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Deal! Så lenge du ikke smitter meg med fotsopp så.

Pyse!

__________________

Kanina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 23:16   #166
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ungene dine cherrox?

Det har hun aldri hatt, og kommer trolig aldri til å kjøpe det til henne heller.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 23:41   #167
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ungene dine cherrox?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Cherrox er jo ikke for dager med kuldegrader!
De er for slapsedager som er for kalde for vanlige gummistøvler, og det fungerer de utmerket til.
Snuppa er veldig glad i sine.

Ikke Cherrox nei, men Viking Thermo funker faktisk på dager med minus.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 08:08   #168
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ungene dine cherrox?

Mine bruker cherrox termo, og de skal tåle et par minus. Har aldri fått noe klage på at de er vonde å gå i.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 10:32   #169
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ungene dine cherrox?

Jeg tror ikke ortopeden til pompen hadde blitt veldig imponert om vi hadde troppet opp der i cherrox, viking thermo etc til neste time.
Jeg antar at der er en grunn for at slik type sko ikke er tilgjengelig til kjøp hos de.
Det er ikke oppbygging og støtte i de skoene i det hele tatt. De er stive og lite funksjonelle annet enn at de holder vannet ute.

Dockbootsene pompen har, er ikke spesielt mye bedre altså. Men de er i hvertfall ikke så stive i sålen som andre typer med samme funksjon. Og de blir kun brukt i nødstilfeller. Ellers går det i gore tex stort sett hele året. Joggesko, halvhøye overgangssko og i vinterstøvler.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 10:35   #170
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ungene dine cherrox?

Man kan jo nesten se på gangen til barna at de går med støvler. De sitter løst på foten, så de sleper bena mye mer. Det kan jo ikke være ideelt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no