|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vanskelig
En ting jeg kom på som er synd på skolen er at de har 2 ganger hatt en dag med spennende mat fra andre land der barna kan ha med penger på skolen å gå på "cafe" - tror det er 4. klasse som har dett og hele skolen kommer. Og maten de får er noe spennende retter (ikke av de sunneste men ihvertfall spennede), men så har de hatt pizza, saft, kaker osv og de fleste barna kjøper jo bare det - trygt og godt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VanskeligKatta: Ja, du har et poeng der.
|
|
|
#3 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VanskeligJeg er veldig enig i det du sier, Katta! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: VanskeligJa, det er en ting jeg også har reagert på - at kioskene på idrettsarrangementer skal være så fulle av usunn mat. Pølser, sjokolade, is, brus, vafler ... Noen baguetter og litt frukt pleier det vel også å være, men hovedinntrykket er usunt. Sist redigert av Filifjonka : 03-10-11 kl 22:12. Årsak: taztefeil |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VanskeligMine to barn kunne nok spist mye søtt om de får lov, for begge er glade i det. I dag fikk de saft til middag da vi spiste grøt, men det er noe de sjeldent drikker hjemme.
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: VanskeligVeldig enig med katta ja.
|
|
|
|
#7 |
|
Søt og rar
|
Sv: VanskeligJeg skjønner godt at det må være kjipt å se på at han får "noe" stort sett hver dag. Det blir jeg litt stressa av selv om det forekommer - men det er heldigvis veldig sjelden.
|
![]() |
|
|