|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Off the map.
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Nei, ikke sant!
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDe må da svette litt nå? For vet du hvilken tanke som sniker seg inn hos meg? En gnagende mistanke om at kanskje de også syns det er litt greit, det han har drevet med? Det er jo en sikkert urimelig tanke, men den kommer nå lell. Jeg ville løpt skrikende i motsatt retning nå, for den møkka han har sauset seg inn i nå, den smitter av.
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Vet du, jeg har tenkt akkurat det samme. Jeg tror flere av "vitnene" samt de som vil vise støtte tenker akkurat som han, og dermed legger skylden på barnet, for hallo, han er jo kjempegrei, har vært på fårikålkveld hos han og kona og alt.
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeHan er vel ikke ekskludert fra Ap ennå? På tide at Jens tar fram ekskluderingsreglementet nå. |
|
|
|
|
#5 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg har tro på mennesket, jeg er sikker på at noen av vitnene forsvaret har kalt inn har mest lyst å stikke nå. Jeg vil bare ikke tro noe annet, men tiden vil jo vise. |
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg håper virkelig du har rett. Det ser ut som om noen begynner å reagere i lokalmiljøet, i følge vg.no.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Nettopp.
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
På tide.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg lurer på om ordførerens kone synger Tammy Wynett eller Lily Allen akkurat nå.
|
|
#10 |
|
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeSyke mannen! |
|
|
|
|
#11 |
|
Elsker gamlis- godis
Jeg vet ikke. Men han har jo nektet på alt, og tilstår nå det som de har bevis for. (åff kårs) Det vil jo være helt absurd dersom hun var klar over alt dette da hun ga sitt intervju i vår og sa hvor fælt dette var for dem og hvor grusomt det var at hun kunne gjøre noe sånt mot mannen hennes.
|
|
#12 |
|
Off the map.
|
Ja, hun kan ikke kjenne til disse Skype-meldingene? Jeg vil bli veldig overrasket om dette ekteskapet overlevde denne dagen.
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet virker som om AP har begynt å våkne:
|
|
#14 |
|
X First Lady
Det spørs om han har makt over henne også. Synes hun så nokså kuet ut. |
|
|
|
|
#15 |
|
Off the map.
|
Du har nok rett i det. Jeg tenkte mest på hva jeg ville ha gjort. Men det er jo hennes eneste sjanse for å overleve 'sosialt'
|
|
#16 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeEg kom til å tenke på saka om Søviknes - meiner det var i 2001. Eg lurer på om den hadde blitt håndtert på ein annan måte i dag - det håpar eg verkeleg. Han var over 30, ho var 16, ho meinte det var valdtekt, han nekta først plent at det hadde skjedd, men sa etterpå at det var frivillig. Saka blei henlagt på under eit døgn. Kva ville ein ha gjort i dag? Eg håpar verkeleg at ein hadde lagt inn større innsats.
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Det er klart, en voksen ordfører trenger å bruke stopp-regel når han blir uskyldig antastet av en bøllete 13-åring.
|
|
#18 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Jeg har bare en ting å si: Gamle gris. |
|
|
|
|
#19 |
|
villende
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeFy, for en sak. Jeg kjenner at jeg blir kvalmere og kvalmere og jeg har ikke lyst til å forestille meg hva meldingene som ikke gjengis i media inneholdt. Stakkars, stakkars jente! Jeg fatter ikke at en voksen, respektert mann kan finne på å tenke at den typen forhold de to helt åpenbart hadde er greit på noe som helst plan. Og jeg fatter ikke, virkelig fatter det ikke, hvis karaktervitnene hans er villige til å backe ham etter det som har kommet frem i dag. |
|
|
|
|
#20 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg merker at jeg er mindre spent på utfallet i denne saken nå. Men om han mot all formodning ikke blir dømt for seksuell omgang, finnes det vel en paragraf som dekker det han har gjort gjennom skype/sms? "Grooming", i det minste? Det er i alle fall helt klart at han er ferdig i politikken etter dette, selv om han skulle blitt frikjent.
![]() |
|
|