Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Laste opp bilder på FB fra iPhoto

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-11, 17:24   #1
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Laste opp bilder på FB fra iPhoto

Når jeg overfører bilder fra iPhonen min over på Macen, legger de seg selvfølgelig med én gang inn i iPhoto. Men når jeg går inn på FB for å legge inn bilder der, får jeg ikke tilgang på bildene før det har gått en stund - minst noen timer.

Nå har jeg akkurat lastet opp noen bilder, men når jeg går inn i iPhoto gjennom FB, er det de bildene jeg lastet opp forrige gang som dukker opp når jeg trykker "last import".

Noen som vet hva jeg kan gjøre med det?

:Utålmodig:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 17:58   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Laste opp bilder på FB fra iPhoto

Det opplever jeg også av og til, men ikke alltid.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 19:06   #3
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laste opp bilder på FB fra iPhoto

Det er så rart? Det kan da ikke være meningen at det skal være sånn?

Nå har jeg ventet i tre timer og jeg får fortsatt ikke tilgang til bildene gjennom FB.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 19:11   #4
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laste opp bilder på FB fra iPhoto

Har ikke jeg opplevd, men jeg liker ikke å laste opp via iPhoto, fordi jeg ikke kan legge bildene i allerede opprettede albumer med personverninnstillinger. iPhoto lager egne albumer som har forhåndsinnstillinger på at bildene deles med alle, og da må jeg inn og endre etterpå. Det synes jeg er litt sent, for da er jo gjerne bildene allerede publisert på veggen. Derfor bruker jeg heller FB-app-en til å laste opp bilder fra iPhone, og legger dem rett i albumet jeg ønsker.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 19:39   #5
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Laste opp bilder på FB fra iPhoto

Det er ikke snakk om å laste opp fra iphoto, men å laste inn bildene på FB. Når du er på FB å skal legge til bilde så åpner du finder og velger bilder. Da får jeg opp strukturen til Iphoto med hendelser osv. Det er ikke alltid at iphoto da er oppdatert med sist importerte bilder.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 10:57   #6
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laste opp bilder på FB fra iPhoto

Nå har jeg funnet ut at om jeg restarter maskinen, så får jeg tilgang til de nynedlastede bildene også gjennom FB.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no