|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hva strør du først på risengrynsgrøten? | |||
| Sukker. |
|
122 | 53,74% |
| Kanel. |
|
77 | 33,92% |
| Jeg blander sukker og kanel på forhånd og strør det samtidig. på grøten. |
|
8 | 3,52% |
| Jeg bruker ikke både sukker og kanel. |
|
12 | 5,29% |
| Jeg er ingen nisse og spiser ikke risengrynsgrøt. |
|
8 | 3,52% |
| Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelSmørøyet, kanel og til sist sukker. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelJeg er ingen nisse og spiser ikke risengrynsgrøt.
|
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelSmør, kanel, så sukker. Alt annet er Feil. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelDefinitivt kanel først, og sukker oppå der igjen. En gang prøvde jeg motsatt, og da kleimet kanelen seg oppi ganen, og det var ikkeno godt.
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelJeg bruker verken smør eller kanel, men til ungene(som heller ikke vil ha smør) har jeg sukker, så kanel.
|
|
|
|
#7 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelFørst sukker, så kanel og muligens litt smør til slutt. Selvfølgelig!
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelSukker først, så kanel - ikke noe smørøye. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelFørst smør, så sukker og til slutt kanel. Noen ganger har jeg prøvd andre rekkefølger, og da blir grøten rett og slett ikke like god. Forøvrig skal god risengrynsgrøt nytes med et kaldt glass melk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelJeg tar først på kanel så sukker.
|
|
|
#12 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelHusker ikke sist jeg spiste risengrynsgrøt, men er vokst opp med det på bordet og om jeg skulle spist det igjen så ville nok sukkeret blitt hatt på etter smørøyet og før kanel. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelIngen passende alternativer i pollen, da jeg bryr meg katten om hva som strøs først på grøten.
|
|
|
#14 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelSom regel tar jeg kanel på først og så sukker. Men egentlig spiller det ingen rolle, for jeg blander hele smørja inn i grøten. Så tar jeg på en klatt smør. Nam.
|
|
|
#15 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelSmør, sukker, kanel.
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelSmør, sukker, kanel.
|
|
|
#17 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelJeg tenkte jeg skulle velge en sjikkelig viktig sak å bruke mitt aller første innlegg her på. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelFør hadde jeg på sukker først. Men så fant jeg ut at det var bedre å ha kanelen på først.. for den flakser jo sånn |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelHva er dette for et kulturløst sludreforum? |
|
|
|
#20 |
|
Tidsklemma
|
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanel
|
|
![]() |
|