|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hva strør du først på risengrynsgrøten? | |||
| Sukker. |
|
122 | 53,74% |
| Kanel. |
|
77 | 33,92% |
| Jeg blander sukker og kanel på forhånd og strør det samtidig. på grøten. |
|
8 | 3,52% |
| Jeg bruker ikke både sukker og kanel. |
|
12 | 5,29% |
| Jeg er ingen nisse og spiser ikke risengrynsgrøt. |
|
8 | 3,52% |
| Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelDet er helt opplagt at sukkeret må på først. Kanel øverst, så ser det hele mye mer spennende ut. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelSvarte sukker, men står kanel nærmere tar jeg det først. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelFørst kanel, så smørøye og til slutt sukker. Men om det skal være fint, f.eks til rømmegrøten på midtsommeraften blander vi sukker og kanel i en skål. Da må man ta på sukker/kanelblandingen før man har på smøret. Det er nemlig krise om det kommer kanel oppi smøre! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelJeg liker best å få på kanelen først, for da kan jeg justere sukkermengden deretter. Sist kommer smøret såklart. Men det spiller ikke sååå stor rolle om det er sukker/kanel først.
|
|
|
#5 |
|
nygift
|
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelSmør, sukker og kanel åffkårs.
|
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelDa har jeg hatt en høytidelig undersøkelse rundt middagsbordet. Vi måtte ha grøt til middag i dag.
|
|
|
#7 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelKanel først, så sukker og ikke noe ekkelt smørøye
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelSukker før kanel. Det er en ufravikelig og antatt universell regel. Nå liker jeg ikke smørøye noe særlig, men det hindrer meg naturligvis ikke i å ha meninger om det: Smørøyet må legges på før sukkeret, og det er veldig, veldig viktig å ikke få noe kanel i smørøyet!
|
|
|
#9 |
|
Peppy!
|
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelJøje meg, her var det mye rart. Kanelen må tas på først, hvis ikke virvler den jo opp og kan havne i nesa! Og smørøyet naturligvis til slutt, slik at det ikke kommer kanel og sukker på det. Djeeez, folkens. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En veldig viktig påll om risengrynsgrøt, sukker og kanelHvorfor i alle dager spiser man grøt i vinden? |
|
|
|
![]() |
|
|