|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Dere har vel de vanlige 10 hver også innvilget 10 ekstra hver, totalt 40 dager, kanskje? Siden barn nr2 går på de "vanlige" 10 timene (hver) må dere bruke de på henne og. Sist redigert av m^2 : 22-10-11 kl 21:47. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?To barn, standard 10 dager hver. Mannen har allerede vært hjemme mer enn 10 dager med Pjotten i år, men en god del av dem har han tatt som hjemmekontor (jeg var sjukemeldt og klarte å avlaste ham litt, men ikke å ta hele ansvaret). Jeg er neimen ikke sikker på at arbeidsgiveren hans har registrert hva han har brukt av sykt barn-dager heller, jeg - de virker ganske fleksible sånn, bare jobben blir gjort.
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Jeg vet ikke helt, men vi har vel det vanlige? (og jeg vet ikke hva det er.
|
|
|
#5 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har 3 barn og 15 dager hver. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har ett barn, og ti dager hver. Det holdt hardt med til sammen 20 dager den høsten hun begynte i barnehage. Da var det bare akkurat så det holdt, men "heldig vis" kom siste runde sykdom(spysjuka) i jula, så da var vi hjemme like vel. Etter den høsten ble hun åpenbart immun mot det meste, og vi har nesten ikke brukt av sykt-barn-dagene. I uka som gikk har jeg akkurat tatt ut årets tre første dager med henne pga vannkopper. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?To barn og ti dager hver. Vi bruker kanskje 5 dager totalt, hvis jeg legger på litt. Veldig lite sykdom her, bi er heldige
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har ti hver, men det er bare mine som blir brukt, mannen er ukependler, så det er litt upraktisk for han å være hjemme. Så langt i år har jeg brukt to dager tror jeg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Jeg aner ikke hvor mange vi har, men sikkert det normale. Neste år mister vi vel noe fordi vi har tolvåring. Hvorfor har noen femten dager pr.barn og noen ti, forresten? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?
Man har ti hver for ett og to barn, femten hver om man har tre barn eller flere, og dobbelt opp om man er aleine om omsorgen. Du har vel to barn, så om det er eldstemann som blir tolv, så mister dere ingen.
|
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Hvor store er barna før man ikke får "sykt barn" dager lengre, da? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dig for victory!
|
Tolv, med mindre det er snakk om kronisk sjukdom, da gjelder det til de er atten. Regler på NAVs sider.
|
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Man får 20 dager tilsammen for barn nr 1. Ikke noe mer for barn nr 2. 30 dager for 3 barn og mer. For kronisk syke barn kan man få 20 ekstra dager per barn mener jeg det er, men da følger dagene barnet.
|
|
|
#14 |
|
can-jur
|
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Fire barn, ingen sykt barn dager.
|
|
|
|
#15 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?To barn, ti dager hver.
|
|
|
#16 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har ett barn og ti dager hver. Tror muligens vi brukte opp alle det første året hun gikk i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Det gjorde vi også. Hun var syk en uke hver måned det første halvåret.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Har to barn og 10 dager. Jeg har vært hjemme 6 dager til nå, tror jeg, ikke mer i alle fall. Og jeg har bare vært hjemme på de dagene jeg har hatt kortvakt, uten at det har noe å si da. Det er stort sett mannen som er hjemme, han kan jobbe hjemmefra og ta igjen på kvelden. Og foreldrene mine har dem også ofte ved sykdom.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Tre barn, ti dager hver. Har nesten ikke trengt noen de siste årene. |
|
|
|
#20 |
|
VeloppDragen
|
3 barn tilsvarer vel 15 dager hver?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
![]() |
|
|