|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressInspirert av Noorias spørsmål i likestillingstråden:
Jeg ble altså inspirert til å svare, siden jeg veldig strukturert har gjort en stor rekke grep. Nå ser jeg resultatene komme Sist redigert av m^2 : 26-10-11 kl 14:07. Årsak: åpent forum gitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressHos oss syns jeg ikke egentlig det er noe stort behov å minske stress i hverdagen, vi tar det ganske piano egentlig. Men de tinga jeg ser at funker, kan jeg godt dele:
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressI og med jeg er student kan jeg ikke påstå vi stresser så veldig i hverdagen. Jeg har også en mann med ganske ok arbeidstid, selv om han reiser en del.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stresspoff Sist redigert av Dronningen : 28-10-11 kl 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressJeg synes jeg jobber langt fra hjemmet nå, og har arbeid 15 km unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressHøy prioritet på at begge to er hjemme i alle fall til minstemor er i seng, all prioritet på ungene i denner perioden og på å få unna litt praktisk så ikke kjøkkenet er bomba ved legging |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vaklende
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressI grunnen mest ved å jobbe redusert en periode, men det er ikke noe jeg anbefaler med mindre det er spesielle grunner til det. Jeg leser tråden for gode tips, det jeg synes hjelper best selv er |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stress
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressJeg kommer for å plukke gode tips, for jeg ser at alle de tingene jeg pleide å gjøre i tosomhet rett og slett ikke fungerer, eller ikke er mulige/gyldige lenger når man lever alene med barn 50% av tiden.
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressVi har i utgangspunktet to krevende jobber, men de er også fleksible, det er en suksessfaktor.
![]() |
#11 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressDet jeg har gjort: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressJa, hva har vi/jeg gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressJeg jobber ca 140 % stilling, og mannen min jobber 100 %. Vi har to barn, på et og fem år, så det er begrenset hvor mye fritidsaktiviteter som de er på. I tillegg har vi et gammelt trehus, stor hage og en gammel trebåt som vi driver og pusser opp.
![]() |
#14 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressInspirerende tråd! Eg har gjort nokre grep:
![]() |
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressHer er mine grep: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Einsam
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stress
Eller 85% av tiden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressJeg høyner med 100 %.
![]() |
#18 |
maler
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressTja, hva gjør vi? Vi har blitt enige om standard her hjemme. Det hender jeg må se på at ting ikke er helt slik jeg ønsker at det skal være. Vi har egentlig bestemt oss for å skaffe vaskehjelp, men det var det å finne en vaskehjelp da.
![]() |
#19 |
En som trener
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressVeldig fin tråd, og jeg er dypt imponert over deg, m^2! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stressHer i huset gjelder følgende:
![]() |
|
|