Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Liker du å få hjemmelagede gaver?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-11, 15:32   #121
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Jeg setter stor pris på hjemmelagede gaver.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 16:14   #122
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Som i at du skulle ønske de ikke hadde gjort det, eller som i at du syns det er hipp som happ med pyntet/upyntet konfekteske?

Jeg har blitt så glad for sånne fint pyntede konfektesker, jeg, syns de er så mye koseligere å sette frem i julen, feks.


Hadde nok like gjerne klart meg uten den scrappepyntinga må jeg innrømme.

Til en rund dag fikk jeg av noen i familien en helt vanlig konfekteske, som var pynetet noe veldig med scrappeting oppå lokket.
Jeg trodde faktisk at det var noe annet inni eska enn konfektsjokoladen, og sa til ungene rundt meg at nå ble det spennende å se hva som var inni eska, mens jeg satte meg ned i sofaen og åpna eska forsiktig.
Må innrømme at jeg følte meg ganske lang i maska i noen sekunder da jeg oppdaget at det var "bare" konfekt i eska.

Ikke det at jeg hadde ventet meg smykker og diamanter akkurat, men "innpakningen" gjorde faktisk at jeg forventet meg ett litt annet innhold enn den sedvanlige sjokoladen.

Sjokoladen forsvant rimelig fort under selskapet, og ikke så lenge etter forsvant vel eska også. Har ikke plass til å lagre slikt.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 16:37   #123
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

For eksempel. De var fine! Men er de av ull? Bomull er greiere ift. vasking og sånt, synes jeg.

De er ull ja. Så tykke at du kan løfte hva som helst av varme ting med de.

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 21:30   #124
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Hadde nok like gjerne klart meg uten den scrappepyntinga må jeg innrømme.

Til en rund dag fikk jeg av noen i familien en helt vanlig konfekteske, som var pynetet noe veldig med scrappeting oppå lokket.
Jeg trodde faktisk at det var noe annet inni eska enn konfektsjokoladen, og sa til ungene rundt meg at nå ble det spennende å se hva som var inni eska, mens jeg satte meg ned i sofaen og åpna eska forsiktig.
Må innrømme at jeg følte meg ganske lang i maska i noen sekunder da jeg oppdaget at det var "bare" konfekt i eska.

Ikke det at jeg hadde ventet meg smykker og diamanter akkurat, men "innpakningen" gjorde faktisk at jeg forventet meg ett litt annet innhold enn den sedvanlige sjokoladen.

Sjokoladen forsvant rimelig fort under selskapet, og ikke så lenge etter forsvant vel eska også. Har ikke plass til å lagre slikt.

Jeg har og hivd den når sjokoladen er spist, altså, ingen sparer vel på slikt?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no