|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
15-09-06, 14:04 | #1 |
WF: Sausnebbet
|
Kaijas kjøkkentrådJeg måtte jo lage en tråd om dette, siden vårt nye IKEA-kjøkken kom spaserende i flatpakket stand for et par timer siden. Det gamle kjøkkenet er et Sigdal (?) hvitt fra 1979, tror jeg. Skapdørene henger og slenger og benkeplatene spriker. Det skal bli en sann fornøyelse å få det vekk. |
15-09-06, 19:10 | #4 |
|
Det var det med å legge inn bilder, da. Jeg er så knølete med slikt. Dessuten er gammelkjøkkenet så grusomt stygt og fælt at jeg er helt flau over å bo i noe slikt, og i hvert fall å vise det fram. Dere får klare dere med mer eller mindre maleriske beskrivelser og god fantasi foreløpig. Når kjøkkenet er ferdig skal jeg i hvert fall skryte. |
16-09-06, 13:58 | #9 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
|
Lykke til med nytt kjøkken! Bare å glede seg! |
19-09-06, 09:33 | #12 |
|
Det tar nå ennå litt tid før vi røsker ned det gamle. Bør vel egentlig nesten ta noen bilder, sånn for å minne meg på hvor fælt gammelkjøkkenet faktisk er. Vent til det er ryddet ut av i hvert fall. Nå har vi telt over at alt vi bestilte er med. En litt sur ting er at den spesialbeastilte benkeplata m. oppvaskkum hadde fått en svær ripe i løpet av transport eller levering. Platene tar det lang tid å få laget, men de sa i hvert fall de skulle kjøre reklamasjonen som en hastesak. Vi får se om de holder det de lover. |
21-09-06, 12:27 | #13 |
|
Du bør ta før-bilder! Jeg angrer som en hund på at jeg ikke gjorde det! Alltid godt å se hvor stor forskjell det er mellom gammelt og nytt! (hvertfall når du har gjort jobben selv! Det måtte jeg, siden mannen brakk albuen rett før vi startet på kjøkkenet vårt!! )
25-09-06, 21:14 | #14 |
Javel
|
Lykke til med kjøkkenfornyelsen.
30-09-06, 11:51 | #15 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
|
Sv: Kaijas kjøkkentrådGratulerer med nytt kjøkken og lykke til med å få det på plass. Gleder meg til bilder. |
30-09-06, 15:04 | #16 |
|
Sv: Kaijas kjøkkentrådOioi, dette går treigt. Mannen har så mange ting han skal gjøre på en gang, og så får han ikke gjort noe som helst, nesten. Nå er i hvert fall overskapene, et høyskap og et kjøleskap flyttet og montert nede i kjellerboden. Utrolig deilig med mer lagerplass. I løpet av helga skal en del underskap og kjøkkenbenken bort. Så sparer vi oppvaskkum og røropplegg til slutt. Mannen får i hvert fall en travel høstferie hvis han skal få dette unna. |
02-10-06, 10:52 | #17 |
er grønn og fin.
|
Sv: Kaijas kjøkkentrådGratulerer med nytt kjøkken selv om det kanskje er i flatpakket tilstand enda.
02-10-06, 20:43 | #18 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
|
Sv: Kaijas kjøkkentrådSå morro at dere har begynt. Jeg har også lyst på nytt kjøkken! He he. Bare si ifra hvis dere skulle trenge noe hjelp da.. |
11-10-06, 21:39 | #19 |
|
Sv: Kaijas kjøkkentrådNå skjer det endelig ting her. Hele det gamle kjøkkenet er borte. Noen skap har vi hengt opp i kjellerboden i stedet, så der har det blitt masse ekstra plass. Flott. |
11-10-06, 21:42 | #20 |
Har laget seg en tittel
|
Sv: Kaijas kjøkkentrådGratulerer med nytt kjøkken!