|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: En enslig mor som sliter med økonomienJeg merker ikke nevneverdig forskjell på fersk og frossen fisk. Jeg fyller ofte opp fryseren med frossenfisk på tilbud. For et drøyt år siden gikk jeg inn for fiskemiddag tre ganger i uken, og det merktes på flere fronter. Lommeboken og vekten, blant annet.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En enslig mor som sliter med økonomienNå har jeg også sett programmet, endelig! Så flott at de klarte å snu trenden og spise sunt og ikke minst spare penger også. Flott familie!
|
|
|
#7 |
|
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
Sv: En enslig mor som sliter med økonomien
Pakka er hvit med svart skrift. Vet egentlig ikke om annen fisk en Salma, Finest og Strøm (torsk) som pakkes etter samme prinsippet.
|
|
|
#9 |
|
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
Stemmer det. Ser de har endret design siden jeg så den sist. Her går det kun i salma.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: En enslig mor som sliter med økonomienPris? Like god som salma? Kan spises rå? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
saftig
|
Prisen var 149,- per kilo i de små pakkene, og den var minst like god som salma. Kan i aller høyeste grad spises rå.
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Takk! Har sendt mann på handletur. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: En enslig mor som sliter med økonomienJa, på Bremnes, tror jeg det er, at det er et lite senter med butikker, der de selger pulz-bukser. Ved siden av matbutikken, eller i samme etasje som ene matbutikken er det en delikatessebutikk hvor man kan/kunne kjøpe det, med forbehold om at de har endret noe den siste måneden. Bill.mrk. er ikke på Bømlo hver måned. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En enslig mor som sliter med økonomienI forhold til artikkelen og kommentarene. Mange kommentarer er helt hinsides og jeg synes det er synd. Men jeg reagerte på at hun selv går ut og kommenterer kommentarene på en ufin måte, f.eks denne som ligger litt ned på siden:
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
maler
|
Kan man registrere seg som hvem som helst når man legger inn slike kommentarer? Den kommentaren der var jo så grov at man virkelig kunne lure på om den var lagt inn for å sverte henne, ikke av henne.
|
|
|
#17 |
|
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du går inn på artikkelen linken i første innlegg og leser kommentarfeltet nederst, ser du at hun har kommentert aktivt. Du må være logget inn via facebook for å kommentere (det ble nevnt tidligere i denne tråden at du ikke kan kommentere anonymt lenger) og det ser da vitterlig ut til at det er hennes egen profil som er benyttet (som forøvrig er veldig åpen). |
|
|
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Hvis det faktisk er henne som skriver der er det ikke veldig lurt gjort av henne, nei. Selv om jeg skjønner at man kan bli vippet litt av pinnen av kommentarene i forkant.
|
|
|
#20 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|