|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ustabil
|
Sv: "Fredning" av bildetråder
Nå kunne jo jeg sagt at Sitron for eksempel også er usmakelig og bitch, som sporer av tråden min og kaller meg idiot. Men sånn er det nå en gang, at tråder får sitt eget liv etter hvert. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Fredning" av bildetråderGenerelt synes jeg terskelen for å komme med negative bemerkninger i en skrytetråd bør være temmelig høy. Ref. en beryktet isdiskusjon i et annet forum, f.eks.
|
|
|
#3 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Fredning" av bildetråderSkal prøve å ordlegge meg riktig her :tungen i munnen:
Men at noen utøver sin relgion kontra en som ammer og røyker samtidig syntes jeg handler om to vidt forskjellige ting. Det ene er ufarlig for både seg selv og andre, det andre er det ikke.
|
|
|
#4 |
|
"De"
|
Sv: "Fredning" av bildetråderNabbe viser frem et bilde.
|
|
|
#5 |
|
Ustabil
|
Jeg vet ikke hva Kor og Lek er så det kan jeg ikke svare på. Men ja, jeg ville reagert negativt hvis du viste fram bilde av barnet ditt som gikk til nattverd. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
*huske å ta bilde av tiåringen neste gang hun går til nattverd slik at jeg kan støte bina* |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Men du bina, det er jo forskjell på sosialisering og inndoktrinering. Jeg synes det er leit at du har den grunninnstilling at Nabbe er en fanatiker som indoktrinerer ungen sin, og at det ikke er slik at ungen har lyst til å gjøre det samme som resten av familien gjør når du ser et slikt bilde.
|
|
|
#8 |
|
"De"
|
Kor og lek er en aktivitet i kirken. Vil du se bilde?
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: "Fredning" av bildetråderDette blir for dumt, bina, at du er anti-religiøs hører vel ikke hjemme i en bilde tråd? Skap din egen tråd. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Satt ungen til Nabbe og ba? Hun satt vel bare på et bønneteppe! Om dette støter deg så jævlig bør du vel også bli like støtt av et barn som sitte på en kirkebenk sammen med barnehagen sin. Guud så forferdelig. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Nei - jeg ville aldri kommentert et bilde med annet enn å si noe om selve bildet. Dersom jeg ikke hadde noe positivt å si, har jeg heldigvis nok folkeskikk til at jeg ville holdt kjeft. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: "Fredning" av bildetråderJa, som jeg sa i tråden "min", du har tydeligvis ikke en toåring... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Det er ingen lov mot det (antakelig), men det er såpass ufint at du må regne med at de fleste reagerer negativt og at du får din andel pepper.
|
|
|
#15 |
|
Helt konge
|
Enkelt og greit! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: "Fredning" av bildetråderHerlighet? Jeg har ikke sett det du skrev, men nå fikk jeg frysninger langt inn i sjela. For det første synes jeg man bør holde seg for god til å si noe i en bildetråd, da bør man heller starte en ny diskusjon. For det andre har jeg aldri hørt om noen som synes det er usmakelig med et barn på et bønneteppe, nå fikk jeg helt hakeslepp her. Makan til intolerant menneske! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
navnet sjemmer ingen
Dårlig, Nabbe. Litt tvang må da ungen tåle. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Skrekkøgle
|
Malika er faktisk en hai på å resitere Koranen. Helt uten tvang, altså. Hun har faktisk lært det helt selv, av en sånn laptop-lignende sak, som man trykker på taster, så kommer det Koran-resitasjon ut, korte, enkle vers. |
|
|
|
![]() |
|
|