Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Fredning" av bildetråder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 20:19   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg vet ikke hva Kor og Lek er så det kan jeg ikke svare på. Men ja, jeg ville reagert negativt hvis du viste fram bilde av barnet ditt som gikk til nattverd.

*huske å ta bilde av tiåringen neste gang hun går til nattverd slik at jeg kan støte bina*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:20   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Herlighet? Jeg har ikke sett det du skrev, men nå fikk jeg frysninger langt inn i sjela. For det første synes jeg man bør holde seg for god til å si noe i en bildetråd, da bør man heller starte en ny diskusjon. For det andre har jeg aldri hørt om noen som synes det er usmakelig med et barn på et bønneteppe, nå fikk jeg helt hakeslepp her. Makan til intolerant menneske!

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:20   #23
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.996
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Jeg syns i utgangsounktet at bildetråder er fredet. Spesielt hvis det er noen som viser frem ungen sin for å skryte litt. Da passer det dårlig å komme med kritikk av settingen, uansett om du er i mot religion, flaskemating, isspising eller hva det nå måtte være.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:20   #24
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Til det siste - jeg blir ikke støtt. Men jeg reagerer negativt på å se et barn i bønn. .

Ok så da er det galt også å be aftenbønn også eller for de som evnt er humanetikere å ta med sine barn på diverse sammenkomster?
Det blir jo det noe av det samme?
Det er jo svært naturlig at når en har en tro/livsyn som betyr mye og er en viktig del av hverdagen at de små er endel av dette.
Det betyr jo ikke at de "tvinges" til å velge samme syn når de vokser opp.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:22   #25
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg vet ikke hva Kor og Lek er så det kan jeg ikke svare på. Men ja, jeg ville reagert negativt hvis du viste fram bilde av barnet ditt som gikk til nattverd.

Kor og lek er en aktivitet i kirken. Vil du se bilde?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:22   #26
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Dette blir for dumt, bina, at du er anti-religiøs hører vel ikke hjemme i en bilde tråd? Skap din egen tråd.
Selve tittelen talte jo for seg selv. Jeg mener at om du ikke har noe konstruktivt å si i en tråd der en mor viser frem sitt vakre barn, så hold deg unna.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:22   #27
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.996
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg trodde at underforumet "ungene våre" var et sted vi kunne diskutere nettopp ungene våre. Jeg var ikke klar over at det var ment som et skryteforum.

Underforumet kan brukes til hva som helst som er barnerelatert. Til diskusjoner, spørsmål, og til, ja,- skryt.

I dette tilfellet var det for å vise frem et fint bilde av et barn.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:22   #28
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Det er jo ikke slik at Khadija ber, akkurat, da... Sånn for de som tror at hun har memorert x antall koranvers under tvang her, og sånn.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:23   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg vet ikke hva Kor og Lek er så det kan jeg ikke svare på. Men ja, jeg ville reagert negativt hvis du viste fram bilde av barnet ditt som gikk til nattverd.

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Satt ungen til Nabbe og ba? Hun satt vel bare på et bønneteppe! Om dette støter deg så jævlig bør du vel også bli like støtt av et barn som sitte på en kirkebenk sammen med barnehagen sin. Guud så forferdelig.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:23   #30
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er ingen lov mot det (antakelig), men det er såpass ufint at du må regne med at de fleste reagerer negativt og at du får din andel pepper.

Enkelt og greit!

Det er vel også et spørsmål om å vise litt respekt, "takt og tone". Det er kanskje nettopp det du ikke viser Bina når du fyrer løs med beskyldninger om indoktrinering i en tråd av den typen.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:23   #31
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Kor og lek er en aktivitet i kirken. Vil du se bilde?

Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:24   #32
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Jeg har et av F og A.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:24   #33
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Det er jo ikke slik at Khadija ber, akkurat, da... Sånn for de som tror at hun har memorert x antall koranvers under tvang her, og sånn.

Dårlig, Nabbe. Litt tvang må da ungen tåle.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:25   #34
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg har et av F og A.

Om de ikke ligger lenge kan du vise det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:25   #35
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Dette bør du terpe på Nabbe. Hun er tross alt over 2 år!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:25   #36
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Om de ikke ligger lenge kan du vise det.

Nei, jeg gidder ikke. Det ligger på mobilen og jeg får ikke til å overføre.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:26   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.699
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Til det siste - jeg blir ikke støtt. Men jeg reagerer negativt på å se et barn i bønn. .

Dette er da ikke bilde av et barn i bønn! - Det er bilde av en 2-åring som gjør likedan som foreldrene sine...ingen makt og tvang eller indoktrinering!...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:26   #38
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Dårlig, Nabbe. Litt tvang må da ungen tåle.

Malika er faktisk en hai på å resitere Koranen. Helt uten tvang, altså. Hun har faktisk lært det helt selv, av en sånn laptop-lignende sak, som man trykker på taster, så kommer det Koran-resitasjon ut, korte, enkle vers.

Eller, sånne leker er vel fy og æsj og fysj

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:28   #39
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Nei, jeg gidder ikke. Det ligger på mobilen og jeg får ikke til å overføre.

Sender du til meg slik at jeg i alle fall får nyte dem?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:29   #40
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Malika er faktisk en hai på å resitere Koranen. Helt uten tvang, altså. Hun har faktisk lært det helt selv, av en sånn laptop-lignende sak, som man trykker på taster, så kommer det Koran-resitasjon ut, korte, enkle vers.

Eller, sånne leker er vel fy og æsj og fysj

Helt ille, altså

Så flotte navn barna dine har!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no