Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-11, 23:25   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Den var rålekker, Kula. Så en lik/lignende i Bergen for noen dager siden, og fikk så lyst på den.

Gammel 29-12-11, 00:28   #2
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for det. Jeg også synes den var rålekker. Tenkte at den blir fin med sort bukse og sort topp, og evt. til hvit bukse til sommeren.

Gammel 31-12-11, 15:05   #3
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne på salg hos Landromantikk i dag, den er fra Cream. Er spent på om den passer og om den er så fin jeg tror den er...

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 01-01-12, 01:34   #4
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg har kjøpt denne på salg hos Landromantikk i dag, den er fra Cream. Er spent på om den passer og om den er så fin jeg tror den er...

Du får legge inn bilde når den kommer da

Gammel 31-12-11, 15:18   #5
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Leggings med blomstermønster fra Container, utrolig god å ha på

Kjøpte også en lang blomstrete topp fra container + lange strømper fra vila.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 31-12-11, 16:44   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er så stolt av meg selv i dag! Jeg kom meg til Noa Noa hvor det var 40-60% salg på alt, og gikk ut igjen uten å ha kjøpt en eneste kjole eller skjørt! Jeg holdt meg til to strømpebukser, en brosje og en pynte-hårbøyle med strass. Og på toppen av det hele passerte jeg Mette Møller-butikken uten å gå inn engang.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 31-12-11, 17:14   #7
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk gavekort på en lokal butikk her på stedet til jul. Og de hadde jammen 50% på en del varer. Så da ble det litt da...

Gammel 29-12-11, 12:42   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå angrer jeg på at jeg tenkte fornuftig (jeg kan virkelig ikke ha hvite klær).

Gammel 01-01-12, 01:33   #9
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Det var kjempefint, Kula. Hvilket merke er dette?

Gammel 01-01-12, 21:35   #10
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Det var kjempefint, Kula. Hvilket merke er dette?

Det er Desigual. Begge to.

Gammel 01-01-12, 23:42   #11
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Det er Desigual. Begge to.

Burde jeg vel ant meg

Gammel 02-01-12, 00:43   #12
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Salget har begynt og jeg har shoppet litt:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 02-01-12, 00:54   #13
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Salget har begynt og jeg har shoppet litt:

Ååh, er det samme som Nessie har? Den er råfin!

Gammel 01-01-12, 13:40   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FImba: De selger dem iallefall på obs - er kanskje ikke alle butikker som har sportyundertøyet til pierre robert - selv om de har annet i sortimentet (synser her)

Jeg har kjøpt meg skjørt.

Gammel 01-01-12, 15:32   #15
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har kjøpt meg skjørt.

Dette skjørtet burde absolutt Kirsebær ha kjøpt seg

Gammel 01-01-12, 15:36   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Dette skjørtet burde absolutt Kirsebær ha kjøpt seg

In deed! - det er min hyllest til bæret, tror jeg!

Gammel 02-01-12, 11:43   #17
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Netteline i Lillestrøm har hatt opphørs salg.
Kom hjem med en "pen" joggings i grå chenille fra Sagen, 2 TiMo underkjoler en i røsa med V hals og en koksgrå med haøy hals og en innmari fin tunika i sort.
Finner selvsagt ikke noe av dette på nett så jeg får lagt ut bilder.

Gammel 02-01-12, 11:59   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, er det opphørssalg der, Camomilla! Da må jeg kikke innom for én gangs skyld. Har egentlig lurt litt på hvordan den butikken har klart seg.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 02-01-12, 12:36   #19
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne på 70 % salg i dag:

Gammel 02-01-12, 15:56   #20
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

åh den var fin. Hvor fant du den på salg ?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Jeg har kjøpt denne på 70 % salg i dag:

gnuri er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.