|
|
|
|
#2 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Takk for det. Jeg også synes den var rålekker. Tenkte at den blir fin med sort bukse og sort topp, og evt. til hvit bukse til sommeren.
|
|
#3 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Jeg har kjøpt denne på salg hos Landromantikk i dag, den er fra Cream. Er spent på om den passer og om den er så fin jeg tror den er...
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!
Du får legge inn bilde når den kommer da
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Jeg er så stolt av meg selv i dag! Jeg kom meg til Noa Noa hvor det var 40-60% salg på alt, og gikk ut igjen uten å ha kjøpt en eneste kjole eller skjørt! Jeg holdt meg til to strømpebukser, en brosje og en pynte-hårbøyle med strass.
|
|
#7 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Jeg fikk gavekort på en lokal butikk her på stedet til jul. Og de hadde jammen 50% på en del varer. Så da ble det litt da...
|
|
#9 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Det var kjempefint, Kula. Hvilket merke er dette?
|
|
|
#12 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Salget har begynt og jeg har shoppet litt: |
|
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!FImba: De selger dem iallefall på obs - er kanskje ikke alle butikker som har sportyundertøyet til pierre robert - selv om de har annet i sortimentet (synser her)
|
|
#17 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Netteline i Lillestrøm har hatt opphørs salg.
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Å, er det opphørssalg der, Camomilla! Da må jeg kikke innom for én gangs skyld. Har egentlig lurt litt på hvordan den butikken har klart seg.
|
|
|
#19 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Jeg har kjøpt denne på 70 % salg i dag:
![]() |
|
|