Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Cupcakes, feminismens død?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-11, 09:34   #1
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Femtitallsmødrene hadde det det jammen ikke så verst. De hadde bare forventninger om et rent og pent hjem, middag på bordet og en god kake i helgene. I dag har vi på den ene siden forventninger om

Jeg tror jeg hadde dævva om dette var rommet jeg fikk til å spille ut mine evner og ønsker om livet på. Jeg tror også ganske mange av disse 50-tallsmødrene døde litt innvendig av dette svært begrensede spillerommet.

I dag kan vi velge om vi vil bake muffins eller sy klær, eller la vær for å henge på nett/se tv. Noen aktiviteter har høyere status enn andre, men det er svært få som fikser alt med stor stil og uten tårer/dop.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.