|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger du tips til familiebildet på årets julekort?Det med genserne har jeg da sett varianter av ved flere anledninger - jeg har sikkert mottatt noen selv også. Mon tro om avsenderne da har tøyset? Jeg håper det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Trenger du tips til familiebildet på årets julekort?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Trenger du tips til familiebildet på årets julekort?Kraist.
|
|
|
#10 |
|
Fersk trulte
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Trenger du tips til familiebildet på årets julekort?Erre mulig!!!
|
|
|
#11 |
|
Vaklende
|
Sv: Trenger du tips til familiebildet på årets julekort?Ups, mener dere at jeg ikke kan sende julekortene som nettopp dumpet inn fra trykkeriet? Jeg har faktisk på tro og ære laget et "morsomt" kort i år, for første gang. Nå ble jeg bekymret for om mottakerne mine bare synes det er teit. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#15 |
|
This is normal!
|
Jeg synes det er utrolig kult at noen finner på noe annet en standardjulekort med søte barn.
|
|
|
|
#16 |
|
Vaklende
|
Pjuh, da vet jeg jo at noen synes det er tøft. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Morsomme kort er gøy! Hva gjør dere/har dere på dere?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Trenger du tips til familiebildet på årets julekort?Det er nok ikke min type humor, hvertfall. De fleste av disse kortene var jo bare fæle. Og de jeg lo av var mer latterlige enn morsomme.
|
|
|
|
#20 |
|
Vaklende
|
Det var godt å høre. Jeg får satse på at vi enten er morsomme også i andres øyne, eller at vi i det minste har hatt det utrolig gøy selv med kortene. Sist redigert av Balanse : 07-12-11 kl 22:51. |
|
|
|
![]() |
|
|