Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva MÅ jeg shoppe i California?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-11, 20:22   #1
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Hva MÅ jeg shoppe i California?

Jeg skal til California TO ganger i vår. Først en tur til San Fransisco på et seminar med jobben i mars, og så på besøk til ei venninde i San Diego i April.
En del er jo fantastisk billig der. Foreløpig ser listen min sånn ut:

Uggs ( flagship store i SF og en tur på Outlet i Palm Springs)
Joggesko ( Nike, Asics...),
Norh Face dunkåpe/ jakker til ungene.'
Levis
Diesel
Kamik sko til ungene

Hva mer? er det noe mer jeg må se etter?

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:10   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.540
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva MÅ jeg shoppe i California?

Jeg liker godt Banana Republic, så dit må jeg. Og så liker jeg også Unlimited og Ann Taylor, finner alltid mye jobbklær de stedene. Undertøy kjøper jeg på Victoria Secret. Tommy Hilfiger har mye fint synes jeg, og det er ofte ikke så dyrt der om du finner tilbud.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:22   #3
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.855
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva MÅ jeg shoppe i California?

Sko fra Converse. Klær fra Abercrombie & Fitch, Ralph Lauren, Hilfiger, Guess, Gap og Banana Republic. Makeup og hudpleieprodukter. Og så må du ta manikyr.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:31   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.474
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva MÅ jeg shoppe i California?

Finn det beste outlet mallet i området og sett av et par dager der, så har du all shoppingen i boks! Anbefaler å medbringe bil, så du kan laste av handleposer underveis...

Liker å handle på Banana Republic, Ann Taylor, CK, Guess, Gap, Nike, North face (feks duffelbager til å frakte shoppingen med hjem i), Adidas, Seiko (klokker), fudge factory , Hilfiger, Nine West og Forever21 (ihvertfall i gamle dager).

Hmm, kjenner det hadde gjort seg med en tur over dammen, gitt

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no