Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tar du allergitest før du farger håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Tar du allegitest før hjemmehårfarging?
Ja, selvsagt! 1 0,75%
Ja, av og til om det passer seg sånn 1 0,75%
Ja, men bare første gang jeg farget håret 8 6,02%
Nei, det gidder jeg ikke 108 81,20%
Farger ikke håret, dustepoll, limpistol e.l. 15 11,28%
Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-11, 18:39   #21
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Farger bare håret hos frisør. Har gjort det hver 5-6 uke i snart 15 år tror jeg det blir, aldri reagert.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 20:55   #22
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Næsj. Det gidder jeg ikke.
Jeg er ikke spesielt ømfintelig, så det tenker jeg ikke på.

Blir jo skikkelig styr da. Det står vel også i samme pakningsvedlegg at man må bruke fargen med en gang den er blandet ut?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 20:57   #23
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.357
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Nei, det har jeg aldri giddet.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 21:21   #24
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Nei har ikke gjort det, men sist så reagerte jeg på fargen gitt. Hovnet opp i ansiktet og ble helt rød.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 22:48   #25
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Mulig jeg tok det for ørteogfjørti år siden da jeg begynte å farge håret. Nå gjør jeg det ikke. Farger stort sett hjemme, har kort hår som tar farge veldig lett.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 00:14   #26
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Nei, det gidder jeg ikke

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 11:49   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.731
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Har aldri farget håret, men ser ikke for meg at jeg hadde kommet til å gjennomføre allergitest om jeg skulle finne på å prøve.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 12:05   #28
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Det er flere år siden jeg farget håret. Men jeg tok ikke allergitest da jeg gjorde det. Aldri.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 21:14   #29
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Nej, det gidder jeg ikke.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 00:01   #30
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Nei, har ikke gjort det. Er veldig sjelden jeg farger håret hjemme.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 19:09   #31
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Nope, det gidder jeg ikke. Jeg er slik skrudd sammen at jeg farger det NU. Ikke om to døgn.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:44   #32
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Jeg har aldri gjort det. De slo meg, dog, at jeg burde gjort det, den gangen jeg så ut som en Klingon på grunn av ødem helt ned til øyenbrynene og var svidd på ørene og rød og hoven fra nakken og helt ned til skuldrene. Aldri mer svart henna.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 09:08   #33
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Næsj. Det gidder jeg ikke.
Jeg er ikke spesielt ømfintelig, så det tenker jeg ikke på.

Blir jo skikkelig styr da. Det står vel også i samme pakningsvedlegg at man må bruke fargen med en gang den er blandet ut?

Det er ikke styr, prøve tas fra fargetuben, ikke ferdigblandet. En liten prøve fra tuben påføres bak øret, så er det gjort. Beklageligvis stinker det parfyme.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 09:10   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Jeg gjorde det første gangen jeg skulle farge hjemme som 13-åring eller noe slikt.
Jeg har ingen allergier ellers, og tenker dermed omtrent ikke over at jeg burde teste slike saker nå og da.

Nå har jeg ikke hjemmefarget håret på mange år da, men frisøren burde sikkert tenkt på det også?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:01   #35
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tar du allergitest før du farger håret?

Nei.

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no