Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Falne helter fra 70-80-90 tallet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-12, 22:15   #1
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Falne helter fra 70-80-90 tallet

John English var min første kjærlighet.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:37   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Luke Perry og Johnny Depp - de kan ennå gjøre meg mo i knærne.

Gammel 28-01-12, 23:00   #3
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Mange kjekkaser her, tar ikke reprisen, men kan innrømme at jeg hadde store plakater av Tom Cruise, Brad Pitt, Rob Lowe, Patrick Swayze og Mel Gibson. Likte også Luke Perry og Jason Priestly, samt Joey Tempest og Jon Bon Jovi. Men dere har jo allerede satt inn fine bilder av alle disse så da sparte jeg litt jobb. :sikle:

Gammel 28-01-12, 23:06   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slash. Min store forelskelse opp gjennom barne- og undomsskolen. Fin før, fin nå. Ja, det er han til venstre. Noe annet hadde tatt seg ut!

Corey Haim var min store filmforelskelse i barn- og ungdomstider. Han er dessverre ikke lenger blant oss, og han bar nok også preg av et hardt levd liv som voksen.

Jeg var småforelsket i Sean Astin i "The goonies" da jeg gikk på barneskolen husker jeg, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den filmen.

Gammel 28-01-12, 23:12   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Slash. Min store forelskelse opp gjennom barne- og undomsskolen. Fin før, fin nå. Ja, det er han til venstre. Noe annet hadde tatt seg ut!

Jeg var på konsert med Slash i Kvinesdal sommeren -10. Det var helt fantastisk!

Gammel 28-01-12, 23:17   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg var på konsert med Slash i Kvinesdal sommeren -10. Det var helt fantastisk!

Ja, dit hadde jeg innmari lyst til å dra, men det passet ikke. Har heldigvis fått ham med meg vet et par andre anledninger.

Gammel 28-01-12, 23:29   #7
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg var småforelsket i Sean Astin i "The goonies" da jeg gikk på barneskolen husker jeg, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den filmen.

Er ikke det han som spiller Sam, bestekompisen til Frodo, i "Lord Of The Rings" da? :myser: Han er jo riktig søt.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 23:14   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bjørn Borg var mitt store idol fra jeg var 12.

Jeg er jo blitt eldre jeg også ...

Mens noen ser bedre ut enn før ...

Gammel 28-01-12, 23:31   #9
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Ikke akkurat FALNE helter da...

My love! Jeg hadde bytta han ut med mannen sporenstreks. (og som mannen sa når jeg sa det til han "Helt greit. Står han på døra en dag så skal jeg flytte uten å mukke." Tror han muligens føler seg temmelig trygg ja.

Mr Gregg Rainwater var også et sikleobjekt. Jeg ELSKET The Young Riders.

Gammel 29-01-12, 01:35   #10
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Ah, her var det mange kjekkaser!

Jeg holder en knapp på Slash og Tom Cruice.

Gammel 29-01-12, 22:33   #11
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Jon Bon Jovi.

Sier som Taien, hadde han stått på døra så hadde jeg nok blitt med.

Gammel 30-01-12, 07:33   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Skjønnhets"operasjoner er mitt tips. Eventuelt mye sprit og kjemi i tillegg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 07:41   #13
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye forbudte susbstanser tror jeg. Trengte han noen operasjoner i utgangspunktet?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 10:24   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Joey Tempest er kjempekjekk i dag også, ja.

Sist redigert av Enhjørning : 30-01-12 kl 10:29.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:05   #15
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

NOEN bør bare gi slipp på fortiden:
*Robert Smith - The Cure*

Før:

Nå:

- you made my day!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Dette var nok muligens min første forelskelse:

Han har blitt gammel og grå. Distingvert? Er det det man kaller det?

- min og. Definitivt "Distingvert"

Gammel 30-01-12, 11:23   #16
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Definitivt "Distingvert"

Er det ikke typisk - de beste ordene når det gjelder å beskrive tilårskomne individer er forbeholdt mennene. Finnes det i det hele tatt tilsvarende fjonge ord for damene? :sporer av:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:56   #17
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

- you made my day!

- min og. Definitivt "Distingvert"

Var visst flere, her, ja

Gammel 30-01-12, 14:21   #18
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Alle mine helter er nevnt: Jared Leto, Patrick Swayze, Tom Cruise og Bruce Boxleitner.

Gammel 30-01-12, 11:36   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse hadde jeg på veggen på jenterommet:

Og

*hipt og kult barn av 70-tallet*

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 13:32   #20
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Disse hadde jeg på veggen på jenterommet:

Det var den første plata jeg kjøpte for egne penger, sammen med verdens kjekkeste sommerkjæreste.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.