Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg trenger tips til små gaver

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-12, 22:13   #1
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.224
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trenger tips til små gaver

Vi skal flytte, og i den forbindelse skal jeg kjøpe noen gaver til personer vi setter pris på. Budsjettet mitt er ikke det største, men jeg har lyst til å gi en liten oppmerksomhet.

Mottaker 1: Mannlig lærer, ca 25 år. Kul fyr, aner ikke hva han egentlig liker.

Mottaker 2: Familie som har hjulpet oss masse. Jente i første klasse med foreldre. De drikker ikke alkohol.

Mottaker 3: De ansatte i barnehagen. 8 flotte damer. Jeg har litt lyst til å kjøpe en liten ting til hver.

Kom gjerne med tips til hvor man får kjøpt disse tingene også!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 22:15   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger tips til små gaver

Hvis du bor i nærheten av Teknisk museum har de masse artig og spennende i butikken der varierende i pris fra nær-ingenting til dyrt, for både store og små og familier.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 22:38   #3
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.224
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger tips til små gaver

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hvis du bor i nærheten av Teknisk museum har de masse artig og spennende i butikken der varierende i pris fra nær-ingenting til dyrt, for både store og små og familier.

Det var egentlig et godt tips, men jeg bor ikke nærme nok til at jeg får dratt dit før flyttingen, dessverre.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 22:40   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.574
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger tips til små gaver

Kan du finne et spill til familien? Det er endel spill som ikke er så dyre, og jeg synes ofte det er tilbud på spill.

Lærer: To kinobilletter? Gavekort på Platekompaniet? Tøff thermokopp til kaffe?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 22:42   #5
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger tips til små gaver

God kaffe/te og litt kaffegodt?

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 22:47   #6
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.813
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger tips til små gaver

Spill er supert gave til en familie synes jeg. De har jo halv pris på Ark med jevne mellomrom.

En skikkelig god håndkrem kan kanskje være et tips til de ansatte i barnehagen. Med mindre du er opptatt av at det er noe som varer og kan fungere som et minne?

Jeg var veldig i tvil på hva vi skulle kjøpe fra foreldregruppa til en av de ansatte som sluttet i barnehagen og da la jeg meg i selen, gjorde litt detektivarbeid og ringte samboeren hennes. Da travv vi virkelig blink og hun ble kjempeglad. Du kan kanskje høre med en av kolleagene hans evt? Hvis han drikker vin så er jo en god flaske vin alltid velkomment tenker jeg.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 22:53   #7
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger tips til små gaver

Ansatte i bhg: Et deilig lite produkt fra Lush?

Synes de andre ideene er gode!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no